خانهاخبار
آیا رابط کاربری HTC Sense در دسترس همه قرار می‌گیرد؟

آیا رابط کاربری HTC Sense در دسترس همه قرار می‌گیرد؟

به نظر می‌رسد اچ تی سی به دنبال عرضه نسخه‌ای از رابط کاربری سنس برای همه کاربران اندروید است تا بتوانند از ویژگی‌های این رابط کاربری اختصاصی به عنوان لانچر استفاده کنند.
۱۳۹۵/۴/۱۲

اگر از کاربران گوشی‌های HTC بپرسید چرا طرفدار این برند هستند، بی شک یکی از دلایل آنها رابط کاربری Sense است. رابط کاربری HTC Sense، برخلاف اکثر رابط‌های کاربری اختصاصی اندروید، خیلی سنگین نیست و تعداد اپلیکیشن‌های پیش‌فرض کمتری روی آن نصب شده است. این دو خصوصیت در کنار نزدیکی زیاد به رابط کاربری خالص اندروید سبب شده است تا کاربران HTC عاشق Sense باشند؛ اما به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد دارد امکان استفاده از رابط کاربری اختصاصی خود را در اختیار سایر کاربران اندرویدی نیز قرار دهد.

image

HTC در حال کار روی نرم‌افزاری به نام HTC Sense Home 8 Beta است که می‌توان آن را یک لانچر برای گوشی‌های اندرویدی در نظر گرفت. با نصب این لانچر همه کاربران می‌توانند از ویژگی‌های رابط کاربری Sense استفاده کنند و آن را جایگزین صفحه خانه پیش‌فرض گوشی خود نمایند.

البته هنوز مشخص نیست این لانچر چه زمانی برای استفاده نهایی آماده شود و تا چه اندازه امکانات HTC Sense را با خود به همراه داشته باشد، ولی ما بی‌صبرانه منتظریم تا بتوانیم از لانچر HTC Sense روی گوشی خود استفاده کنیم؛ شما چطور؟!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

پارسا

۱۳۹۵/۴/۱۶
مشکل دقیقا همینه.تو فکر می کنی من طرفدار یه مارکم.حرف من اینه که سیاست های اچ تی سی اشتباهه و همین سیاست هاش به فروش محصولات خوبش ضرر زده.فروش ۱۰ رو دیدی؟من فقط می خوام این کمپانی ها محصولات بهتری بدن و بیشتر رقابت کنن.تو می خوای طرفداری اچ تی سی رو کنی. من واقعیت رو می بینم ولی تو به یک مشت عقیده (این بنجول ساز اون بنجول ساز..)چسبیدی.کامنت من رو بخون نابغه.هنگی؟من اس ۷ اج دستم گرفتم.خیلی کار ها می کنه و هنگ جزو اون کار ها نیست.ال جی ها رو هم همین طور .اچ تی سی ها رو هم همین طور.نمایندگی های هوآوی mate s و mate 8رو نداشتن وگرنه اون ها رو هم امتحان می کردم.این ها هیچ کدوم طی دوسال اخیر لگ نزدند.منطقی باش.امیدوارم جی اس ام این کامنتو تایید کنه و این حرف ها رو بخونی.

نیما

۱۳۹۵/۴/۱۴
پارسا اگه یکم درباره سنس و برنامه هاش اطلاع داشتی اینو نمی گفتی برنامه های خود اچ تی سی قابل نصبن و اپدیت هم می شن ولی برای راحتی کاربر و اینکه بیخودی گوشی شلوغ نشه اختیار رو داده ب خود کاربر خاست از نرم افزارهای گوگل استفاده نخاست راحت برنامه های اچ تی سی رو بنصبه
اینکه می گی هنوز باگ داره و سلوغه از منصف بودنته ولی خب بازم باگ داره سنگینه
درضمن سنس برنامه هاشو حذف کرده ظاهرش همون سنس قبلیاس
بازم تهش برا برتری ساسونگ از بازاریابی حرف زدین

علی?

۱۳۹۵/۴/۱۴
من عاشق این رابط کاربریم
منتظر اینم که منتشر بشه
دمت گرم htc

yh

۱۳۹۵/۴/۱۴
شما که طرفدار ال جی بودی چی شد پس؟: محوتواضعتم که اصلا جواب نمیدادی تا حالا..
منطقت هم که مثل سامسونگ هنگیه......خوبه خودت هم آخرش اقرار نمودی تکنولوژی جالب vive...
تا حالا که10 ترکونده.... بعد اینم کاری میکنیم مردم از اجناس بنجولی که فروشنده ها تحویلشون میدن اونم با قیمت گذاف آگاه بشن و نخرن و خیلی هم راضی ام که تا به اینجا خیلی ها آگاه و بیدار شدن از فروش موفق گوشی های با کیفی اچ تی سی بدون تبلیغات و فروش گوشی های سامسونگ با اونن تبلیغات وحشتناک که افت داشته کاملا مشخصه

پارسا

۱۳۹۵/۴/۱۴
من نمی خواستم جواب بدم ولی انقدر کامنت های زیادی پای هرچیز گذاشتین که نمی شه.اگه دقت کرده باشی(که عمرا نکردی) سنس جدید به شدت به اندروید خام و AOSP نزدیکه و تمام بهبود هایی که سنس جدید داشته این بوده که نسخه اچ تی سی اپ ها رو برداشتن و به جای این که 60 تا اپ برای یک کار نصب شده باشه فقط نسخه گوگل نصبه. پس خیلی حرف اچ تی سی نزن چون بیشتر گوگله. تاچ ویز سامسونگ مشکلات زیادی داره ولی سال به سال داره بهتر می شه ولی فرمت گوگل رو نپذیرفته.این باعث می شه که کاربرا انتخاب بیشتری توی انتخاب رابط کاربری داشته باشن. این پیش بینی های جالبت رو بذار کنار و واقع بین باش. و "سامسونگ کپی کاره"؟ تا حالا جنگ پتنت ها رو که از 2009 شروع شده خوندی ؟ سامسونگ اون دادگاهی رو که توش اپل بهش اتهام زد که قیافه گوشی هاش رو دزدیده برد. دادگاهی که باخت سر پتنت های ارتباطی بود.ولی تو که گوش نمی دی.برو طرفداری برندت رو بکن که 5 سال قبول نکرد سیاستاش اشتباهه و از اوج افتخار گوشی های اندرویدی به این وضع افتاده که حتی گوشی خوب اچ تی سی 10 و تکنولوژی جالبه vive هم نتونسته جلو ضرر دهیش رو بگیره.