خانهاخبار
نسخه 7 اندروید نوقا نام گرفت

نسخه 7 اندروید نوقا نام گرفت

سرانجام پس از ماه ها نام نسخه بعدی اندروید انتخاب شد.گوگل رسما نام شیرینی Nougat یا همان نوقا را روی Android N گذاشت تا از این پس کاربران نسخه جدید این سیستم عامل را با این نام صدا بزنند.
۱۳۹۵/۴/۱۰

سرانجام گوگل نام نسخه بعدی اندروید را معرفی کرد. Nougat، یا چیزی که ما ایرانی‌ها به آن نوقا می‌گوییم، نام یکی از شیرینی‌‌های سنتی خاورمیانه و اروپای جنوبی است که از ترکیب شکر یا عسل و سفیده تخم مرغ با انواع مغز خشکبار پخته می‌‎شود و به گز شباهت زیادی دارد. انواع مختلفی از این شیرینی با نام‌های محلی متفاوت در فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، یونان و مالت پخته می‌شود و یکی از شیرینی‌های محلی تبریز نیز نوقا نام دارد که بی‌شباهت به انواع اروپایی آن نیست.

با اعلام رسمی نام نسخه بعدی اندروید، مجسمه Android Nougat نیز در جلو ساختمان گوگل نصب شده است تا به جمع ربات‌های 6 نسخه پیشین بپیوندد.

طی ماه‌های گذشته گوگل از کاربران خواسته بود تا نامی برای Android N پیشنهاد دهند که به نظر می‌رسد از میان نام‌هایی مثل Nutella ،Neyyappam و یا حتی Noghl نظر گوگل به Nougat نزدیک‌تر بود.

نظر شما درمورد انتخاب نام Nougat برای نسخه بعدی اندروید چیست؟ آیا این نام را می‌پسندید یا فکر می‌کنید گوگل می‌توانست نام بهتری برای اندروید N انتخاب کند؟

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (77 نظر)

علیرضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
:|

هزارمردان پارسیگ

۱۳۹۵/۹/۱۵
اگر افتخاری برای تبریز هم باشه من ایرانی پارس هم به خودم می بالم... یاشاسین تبریز و بچه های تبریز.. دوستون داریم.

uh

۱۳۹۵/۷/۸
پس اون چیزی که ما می خوریم چیه؟
حتما کوفته تبریزیه
فقط نمیدونم چرا مسطتیل و شیرینه

علی جعفری

۱۳۹۵/۶/۱۸
سلام. من این اسم رو به گوگل پیشنهاد دادم و خوشحالم که اسم انتخابی من برنده شد

محمد امین

۱۳۹۵/۵/۱۰
چه فرقی داره که مال تبریز هست یا نه به ارزش های ما چی اضافه میکنه