خانهاخبار
پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار کدامند؟ (بهار 95)

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار کدامند؟ (بهار 95)

در این پست قصد داریم پرفروش‌ترین گوشی‌های سه ماه ابتدای سال را به شما معرفی کنیم. شایان ذکر است این آمار به‌صورت غیررسمی از برخی فروشندگان تهران تهیه شده است.
۱۳۹۵/۴/۶

به جرئت می‌توانیم بگوییم در کشور ما بازار گوشی و متعلقات آن از کشورهای منطقه بسیار داغ‌تر است. گوشی‌های جدید بلافاصله پس از ورود به بازار با قیمت‌های بالا عرضه می‌شوند و علاقه‌مندان بدون توجه به قیمتشان آن‌ها را خریداری می‌کنند. این بازار در همه رده‌ها، چه در رده گوشی‌های ارزان‌قیمت و چه در گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار، برای ایرانی‌ها بسیار جذاب است.

Apple

در برند اپل پرفروش‌ترین گوشی نسخه 64 گیگابایت آیفون 6 رتبه اول و نسخه 64 گیگابایت آیفون 6اس رتبه دوم فروش را داشته‌اند. ناگفته نماند بیشتر خریداران، رنگ‌های مشکی و رزگلد را برای خرید انتخاب کرده‌اند.

image

Samsung

سامسونگ بعد از اپل برند محبوبی در بازار کشورمان است. در این برند گوشی‌های J5، J7 و J2 بیشترین فروش را داشته‌اند؛ ضمن اینکه سری A نسخه 2016 هم در میانه بازار فروش بالایی داشته است. S6 به‌عنوان پرچم دار گذشته سامسونگ هم هنوز طرفداران بسیار دارد و فروشش خوب است. طرفداران نوت هم کم نیستند و فروش بالای نوت 5 این نکته را کاملا اثبات می‌کند. بیشتر خریداران علاقه زیادی به نسخه دو سیم‌کارت نوت 5 دارند.

image

Huawei

هوآوی طی دو-سه سال اخیر به سومین برند پرفروش بازار ایران تبدیل شده است. بیشتر گوشی‌های این برند ارزان‌قیمت هستند و به همین دلیل کاربران بسیاری را به سمت خود کشانده‌اند. در این برند Honor 4c بااینکه کمی قدیمی به نظر می‌رسد، بیشترین فروش را داشته است و البته Honor 5X و G8 نیز طرفداران متعددی دارند. P8lite نیز دیگر گوشی پرفروش هوآوی است.

image

Sony

افت قیمت گوشی‌های سونی دلیل خوبی برای پرفروش شدن گوشی‌های پرچم‌دار این برند است. گوشی‌های Z5 و Z3+ در این سه ماهه فروش بالایی در بازار داشته‌اند. انتظار داریم در لیست فروش سه ماهه بعدی گوشی‌های Xperia X و Xperia XA را در لیست پرفروش‌های سونی ببینیم.

image

HTC

پرفروش‌ترین گوشی‌های این برند تایوانی به ترتیب Desire 626، Desire 820G، One E9 بوده‌اند و البته گوشی A9 نیز فروش خوبی داشته است.

image

LG

در لیست پرفروش‌های ال‌جی گوشی‌های G4 و G4 Stylus دیده می‌شوند و البته V10 نیز فروش نسبتا خوبی داشته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (89 نظر)

Erfan Korki

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
iPhone se

Erfan Korki

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
میشه بگی دقیقا اهل کجایی؟!

Sadeghy.Reza

۱۳۹۶/۹/۲۰
Faghat iphone
موافقاش لایک
پرچما بالا

A.M

۱۳۹۶/۴/۱۱
وقتی یه نفر برای اولین بار یه گوشی هوشمند میگیره ، فکر میکنه بهترین گوشی بازار رو گرفته و هرجا که میره از گوشیش تعریف میکنه ، و باعث میشه اون برند بین مردم مشهور بشه و همه دنبال اون گوشی میرن.
وقتی هم ملت با یه گوشی چینی مواجه میشن،شروع میکنن به تعریف از اون گوشی ای که دست یه نفر دیده بودن و عمده ترین حرفی که از اونا میتوان شنید این است:
(گوشیت چینیه ، هه، فلان کس گوشیش اپل بود) و این باعث میشه فرد بره اپل بخره....
داستان بالا شامل 80 درصد کشور میشه.... و همین باعث فروش بالای اپل و سامسونگ میشه و برند های بهتری نظیر ال جی،سونی ،هوآوی، اچ تی سی ،شیائومی،موتورولا و حتی نوکیا در آتیش اپل و سامسونگ بسوزن...
به همین خدای بالا سرمون قسم،اکثر کسایی که اپل و سامسونگ دارن فقط برا با کلاسی گوشی میخرن و حتی نمیدونن گوشیشون چند هسته ایه!!!!نمیخواین قبول نکنید ولی این واقعیت داره....

بهروز

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
ببخشیدا شما ک دم تز شخصیت و شعور و فرهنگ میزنی ب این نکته توجه کن ک ب شما ربطی نداره ک طرف گوشی میخره برا چی
طرف حال میکنه سه ملیون پول گوشی بده باهاش بعد باهاش انگری بردز بازی کنه!
مشکلی داری شما؟
پول گوشیشو از شما گرفته؟
شما خودت از همه برند پرست تری ک تا طرف از وین فون بد میگه جوش میاری..
من با اینکه میدونم امریکا دشمنمه و برام پشیزی ارزش قائل نیست بازم رفتم گوشی آیفونشو خریدم و ب اقتصادش کمک کردم!
بیا الان ی متنم واس ما بنویس بگو خائن.. بی هویت یا هرچی دیگه!
من بنظرتات دیگران اهمیتی نمیدم چون نظرات اونا بازتاب شخصیت خودشونه !