خانهاخبار
لیست قیمت احتمالی آیفون 7 منتشر شد؛ آیفون 7 پرو در راه است؟

لیست قیمت احتمالی آیفون 7 منتشر شد؛ آیفون 7 پرو در راه است؟

لیست قیمتی که اخیرا برای نسل بعدی آیفون منتشر شده است، از وجود نسخه‌ای جدید به نام آیفون پرو خبر می‌دهد.
۱۳۹۵/۴/۴
image

نسل بعدی آیفون اپل این روزها در مرکز شایعات قرار دارد. خبرهای متفاوتی که هر روز در مورد این محصول منتشر می‌شود تنها عطش علاقه‌مندان را برای آن بیشتر می‌کند. جدیدترین خبر مربوط به لیستی است که ادعا می‌شود قیمت‌گذاری نسل بعدی آیفون است؛ لیستی که در آن قیمت محصولی جدید نیز به چشم می‌خورد: .iPhone 7 Pro

این قیمت گذاری که بر اساس یوآن، واحد پول کشور چین، منتشر شده به شرح زیر است:

  • آیفون 7 - 32 گیگی: 5288 یوآن (798 دلار)
  • آیفون 7 - 64 گیگی: 6088 یوآن (920 دلار)
  • آیفون 7 - 256 گیگی: 7088 یوآن (1070 دلار)
  • آیفون 7 پلاس - 32 گیگی: 6088 یوآن (920 دلار)
  • آیفون 7 پلاس - 128 گیگی: 6888 یوآن (1040 دلار)
  • آیفون 7 پلاس - 256 گیگی: 7888 یوآن (1190 دلار)
  • آیفون 7 پرو - 32 گیگی: 7088 یوآن (1070 دلار)
  • آیفون 7 پرو - 128 گیگی: 7888 یوآن (1190 دلار)
  • آیفون 7 پرو - 256 گیگی: 8888 یوآن (1340 دلار)

در نمودار زیر می‌توانید مقایسه قیمت‌های اعلام‌شده با قیمت‌های آیفون 6اس و 6اس پلاس را مشاهده کنید.

image

 

همان طور که مشاهده می‌کنید، نسخه 32 گیگابایتی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مانند نسخه 16 گیگابایتی آیفون 6اس و 6اس پلاس قیمت‌گذاری شده است، در حالی که آیفون 7 پرو حدود 1000 یوآن (150 دلار) تفاوت قیمتی با آن دارد.

اگر واقعا آیفون 7 پرو وجود خارجی داشته باشد، احتمالا به دوربین دوگانه‌ای مجهز است که اخیرا در تصاویر دیده‌ایم. همچنین ممکن است صفحه نمایش این محصول از نوع True Tone باشد که در آیپد پرو 9.7 اینچی دیده بودیم. باید تا پاییز امسال منتظر ماند و دید سرانجام نسل بعدی آیفون چه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (49 نظر)

کاظم

۱۳۹۵/۷/۱۶
اقا شما مگه مجبورین 5میلیون بدین پرو بخرین وقتی تو دوبی میشه تنها با 700 هزار تومان گوشی پرو خرید

Samin

۱۳۹۵/۶/۱۹
Kese ke iPhone dare dg nemitone goshi dg dast begire behtarin hast kar kardan bahash

Baran

۱۳۹۵/۶/۱۷
اتفاقا کم ترین خرابیرو اپل داره

احسان

۱۳۹۵/۶/۱۲
داشتن اپل یا سامسونگ یا برند های دیگه اصلا مهم نیست. کمی احترام برای نظرات هم قائل شید. تو دنیای فناوری میشه گفت اپل با گوشی های خودش در اوایل تونست کیفیت خوب و یک سیستم عامل با کیفیت رو در اختیار دوستداران این برند توی ورژن های 4s به قبل بده اما با هجوم ناگهانی گوشی های اندروید و از میان رفتن گوشی های نوکیا تمام مدل ها رفتن سمت اندروید و اپل با حرف های بی معنی خودش هنوز درهای این سیستم عامل IOS قدرتمند رو روی برنامه نویسا بسته ، اما مشکل دیگه اینه که سیستم عامل اندروید به دلیل تغییر توسط هر شرکت و اختصاصی کردن برای هر گوشی به صورت جدا نوعی سودجویی از سمت شرکت های مختلف شده تا افراد مخ مخه کنه و به تعویض سریع و پشت سر هم گوشی وا داره ، میشه گفت تا قبل از اومدن LG G4 این مشکل در گوشی های الجی دیده نمی شد ، اما این شرکت و شرکت اپل که مدعی کاهش تعداد برندها و ثبات قیمتی بودند حال مجبور به رقابت با سامسونگی خواهند بود که هنوز مدل های A3 - A5 - A7 این گوشی در سال 2016 نیامده شروع به معرفی نسخه های 2017 این مدل کرده است و این سردگمی بدی برای کاربران به وجود آورده.
بحث دیگه اینه کسانی که از ios راضی نیستند باید بدونند اپل تمام نوآوری های سیستم عامل های اندورید رو داره اما نمی تونه تمام اونها رو به صورت کامل در یک گوشی جای بده چون شرکتش ورشکسته میشه ببینید وقتی یکی گوشی اپل 6S میگیره چند سال دستشه و با یه افت قیمت کم البته با فاکتور میتونه بفروشه و گوشی دیگه ای بگیره ، اما آیا شما سامسونگ نات 3 داشتی الان می تونی با چقدر بفروشی؟
گوشی های اندرویدی بیشتر دارای مشکلات سخت افزار مثل منفجر شدن در هنگام شارژ - خراب بودن تاچ اسکرین - شارژ نشدن درست و مشکلات باتری و همچنین رطوبت زدگی بالا می باشند. من برندهای مختلف اندروید رو تست کردم و داشتم و از وجود اندروید هایی با متریال دیزاین بسیار لذت بردم مخصوصا از گوشی LG G3 و Mate 8 اما بازهم مشکلات سخت افزار گریبان گیر این گوشی هاست. اما اپلی ها مشکلاتی در حد و اندازه گوشی های اندرویدی خواهند داشت مثل مشکلات اجرای خودکاری بعضی تنظیمات مثل ویس و 3d toch و... که مشکل سیستم عامل 9 این گوشی هاست یا مثلا مشکل Toch ID و بخش بالایی صفحه نمایش آن.
یک خرید خوب را بر اساس نیاز باید انجام داد نه بر اساس تعصب و کلاس.

Nima

۱۳۹۵/۴/۱۷
با این قیمت هاش کم پیش میاد تو ایران بخرن