خانهاخبار
تماشا کنید: وان‌ پلاس 3 در اتاق شکنجه!

تماشا کنید: وان‌ پلاس 3 در اتاق شکنجه!

پرچمدارن جدید وان پلاس مثل همیشه مشخصات سخت افزاری چشمگیر و قیمت مقرون به صرفه دارد، اما جنس بدنه آن فلزی شده است که تا حد زیادی به افزایش مقاومتش کمک می‌کند. در ادامه مطلب ویدئوی شکنجه OnePlus 3 را می‌بینید که به مصاف تیغ و آتش و فشار می‌رود.
۱۳۹۵/۴/۱

وان‌پلاس 3 یکی از خوش‌قیمت‌ترین پرچمداران فلزی بازار است که از پردازنده اسنپ‌دراگون 820، دوربین 16 مگاپیکسلی و 6 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. این دستگاه، برخلاف وان‌پلاس وان و 2، محدودیتی در فروش ندارد و به همین دلیل این بار کاربران بیشتری می‌توانند شانس خرید آن را پیدا کنند.

در ویدئوی زیر خواهید دید که این پرچمدار تازه‌وارد، همچون سایر پرچمداران امسال، به اتاق شکنجه برده می‌شود تا زیر سخت‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین آزمایشات قرار گیرد. نتایج به‌دست‌آمده از این آزمایش واقعا فوق‌العاده است. صفحه نمایشگر، لنز دوربین و اسکنر اثر انگشت OnePlus 3 مقاومت بسیار خوبی در برابر خراش و اشیای تیز دارند. همچنین نمایشگر آن پس از 15 ثانیه در برابر شعله مستقیم آتش واکنش نشان می‌دهد، اما خیلی زود خود را ترمیم می‌کند و به حالت قبل بازمی‌گردد. OnePlus 3 در تست خم شدن نیز نتیجه خوبی به دست می‌آورد. اگرچه بدنه آن در ابتدا کمی خم می‌شود و صفحه نمایشگرش بیرون می‌زند، به راحتی می توان دوباره آن را جا انداخت و بدون مشکل استفاده کرد.

این ویدئو را تماشا کنید و به ما بگویید مقاومت OnePlus 3 در مقایسه با سایر گوشی‌های 2016 چگونه است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

نیما

۱۳۹۵/۴/۲
این گوشی هم فلزه ولی اچ تی سی کجا این کجا
درود بر htc

مسعود

۱۳۹۵/۴/۱
قیمتش چند میشه تو ایران؟

علی?

۱۳۹۵/۴/۱
پس کیفیت ساخت خوبی داره