خانهاخبار
تولید انبوه آیفون 7 آغاز شده است

تولید انبوه آیفون 7 آغاز شده است

طبق برنامه حدود ۳ ماه تا معرفی آیفون‌های جدید اپل باقی مانده و خبرهای رسیده حاکی از آن است که تولید انبوه iPhone 7 و iPhone 7 Plus آغاز شده. دو شرکت چینی پگاترون و فاکسکان وظیفه تولید محصولات اپل را بر عهده دارند.
۱۳۹۵/۳/۳۰

پرچمداران سال ۲۰۱۶ اپل، یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، در ماه سپتامبر معرفی می‌شوند و طبق برنامه حالا زمان تولید انبوه آنها فرارسیده است. شایعات منتشرشده گزارش می‌دهند که تولید انبوه آیفون‌های جدید در کارخانه پگاترون چین آغاز شده است. کمپانی Pegatron یکی از کمپانی‌هایی است که، در کنار فاکسکان، خط تولید محصولات اپل را در اختیار دارد.

با شروع تولید انبوه این محصولات می‌توانیم امید داشته باشیم که از این پس تصاویر و اخبار بیشتری از این گوشی‌ها منتشر شود. همان طور که در سال‌های قبل دیده بودیم، تصاویر نمونه ساخته‌شده آیفون از خط تولید فاش می‌شود و در اختیار خبرگزاری‌ها قرار می‌گیرد.

بعضی شایعات نیز براساس تصویر زیر اعلام کرده‌اند احتمالا آیفون ۷ سه مدل مختلف داشته باشد که البته کمی بعید به‌نظر می‌رسد. تاکنون از آیفون ۷ پریمیوم یا پلاس با دوربین دوگانه و آیفون ۷ معمولی اطلاعات مختلفی به دست آمده است که البته برای تایید و اطمینان از صحت آنها باید تا زمان معرفی رسمی صبر کنیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

امیر

۱۳۹۵/۴/۴
خاص بودن برا هر کس یه تعریفی داره !!!

میلاد

۱۳۹۵/۴/۴
پس چی خاصه؟
الان برا خرید گوشی مردد م.

وحید

۱۳۹۵/۴/۳
دقیقا

محمدرضا

۱۳۹۵/۴/۳
تا همین الان که من ی خبری خوندم پرچمدار اپل آیفون 7 نیست

رضا

۱۳۹۵/۳/۳۱
آيفون ديگه خاص نيس :(