خانهاخبار
واکنش مدیرعامل وان پلاس به مشکلات وان پلاس 3 در مدیریت حافظه RAM

واکنش مدیرعامل وان پلاس به مشکلات وان پلاس 3 در مدیریت حافظه RAM

ظاهرا برخورداری OnePlus 3 از ۶گیگابایت رم برای این گوشی دردسرساز شده است. خبرهایی در مورد مشکل این گوشی در مدیریت حافظه منتشر شده که حالا واکنش مدیرعامل وان پلاس را در پی داشته است. مدیرعامل وان پلاس در مورد علت این مشکل و البته راه حل آن توضیحاتی ارائه کرده است.
۱۳۹۵/۳/۲۹
image

کمتر از یک هفته از معرفی وان‌پلاس ۳ می‌گذرد و این گوشی هم‌اکنون در اختیار خبرنگاران و سایت‌های بسیاری قرار گرفته است. انتظار می‌رفت وان‌پلاس ۳ به‌دلیل در اختیار داشتن ۶ گیگابایت رم از سرعت بالایی در اجرای اپلیکیشن‌ها و مولتی‌تسکینگ برخوردار باشد، اما ویدئوهایی که از تست و مقایسه این گوشی با دیگر پرچمداران منتشر شد خلاف این داستان را نشان می‌داد.

این ویدئوها تا آن حد سروصدا کرد که حالا مدیر عامل وان‌پلاس نیز به این موضوع واکنش نشان داده است. آقای Carl Pei، مدیرعامل وان‌پلاس، در اکانت توییتر خود در پاسخ به پرسش کاربران توضیح داده که استراتژی به‌کاررفته برای مدیریت حافظه در وان‌پلاس ۳ با تصورات عموم متفاوت است؛ درواقع وان‌پلاس ۳ در جهت کاهش مصرف باتری، بیشتر از ۳ یا ۴ اپلیکیشن را در پس‌زمینه به حالت باز نگه نمی‌دارد.

در حالی که میزان نگهداری باتری، باتوجه به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، دغدغه اصلی وان‌پلاس در سومین پرچمدار خود بوده، انتظار از عملکرد خارق العاده این گوشی با ۶ گیگابایت رم کمی دور از ذهن است.

آقای Pei، همچنین در توییت دیگری اشاره کرد که توسعه‌دهندگان می‌توانند رام‌های جداگانه‌ای برای این گوشی با استراتژی مدیریت حافظه دلخواه منتشر کنند. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به‌زودی رام‌های متنوعی برای این گوشی توسط توسعه‌دهندگان عرضه شود. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

mohamad

۱۳۹۵/۳/۲۹
گوشی چینی همینه دیگه زده 6گیگ رم ولی تا تو دست نیاد و کار نشه سر و تهش معلوم نیس

ممد

۱۳۹۵/۳/۲۹
مدیر عامل خاکی که میگن اینه ها :)) خیلی ریلکس میگه برید رو گوشی من رام نصب کنید :D

پارسا

۱۳۹۵/۳/۲۹
"3 یا 4 اپلیکیشن"؟ من بررسی های کد نویس ها رودیدم.12 تا باز نگه می داشت. و به راحتی با تغییر build.prop سیستم اندروید تعداد اپ هایی که نگه داشت را تا 22 تا بالا برد. وان پلاس واقعا عمدا این کار رو کرده و تا جایی که من دیدم این مشکل نرم افزاری نیست فقط ایده اولوژی وان پلاس در این زمینه عجیبه.