خانهاخبار
صفحه نمایش Optic AMOLED چیست؟

صفحه نمایش Optic AMOLED چیست؟

یکی از ویژگی‌های جدیدی که برای وان پلاس 3 معرفی می‌شود نمایشگر اپتیک آمولد است. در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که این فناوری چیست و چه تفاوتی با سایر نمایشگرها دارد.
۱۳۹۵/۳/۲۹

هفته پیش سومین پرچمدار وان‌پلاس به نام OnePlus 3 معرفی شد؛ گوشی هوشمندی که در میان مشخصات سخت‌افزاری آن حافظه رم 6 گیگابایتی‌اش بیشتر به چشم آمد. اما مشخصه دیگری از این پرچمدار نظرها را به خود جلب کرده است و سبب شده تا خیلی از آنها در موردش کنجکاو شوند: ویژگی‌ای به نام Optic AMOLED.

image

در نگاه اول ممکن است خیلی‌ها تصور کنند که Optic AMOLED یک فناوری نمایشگر جدید است که در وان‌پلاس 3 به خدمت گرفته شده، اما با توضیحاتی که یکی از مدیران وان‌پلاس داده باید گفت که این نامگذاری بیشتر حرکتی تبلیغاتی به حساب می‌آید.

Carl Pei گفته است که شرکت او در ساخت وان‌پلاس 3 از پنل‌های Super AMOLED سامسونگ استفاده می‌کند، اما اختصاصا در کنتراست و دمای رنگ تصویر تغییراتی داده ‌است تا تصاویر طبیعی‌تر شوند و در فضای بیرونی عملکرد بهتری داشته باشد. درنتیجه Optic AMOLED همان Super AMOLED است که پروفایل رنگ‌های آن تغییر کرده است و نمی‌توان آن را فناوری جدیدی به حساب آورد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امیر

۱۳۹۵/۳/۳۰
پس چه دلیلی داره که اسمش عوض بشه؟

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۳/۲۹
یعنی تو بیش تر از سامسونگ حالیته؟صفحه نمایشش رو می خری بعد تغییرش میدی؟:)