خانهاخبار
با 5 قابلیت جذاب وان پلاس 3 آشنا شوید

با 5 قابلیت جذاب وان پلاس 3 آشنا شوید

OnePlus 3 در دل خود ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار هیجان‌انگیزی دارد که این محصول را به موبایلی جذاب تبدیل کرده است. اما بهتر است بدانید که از نظر نرم‌افزاری هم قابلیت‌های پنهان جالبی در این محصول وجود دارد که در این مطلب با آنها آشنا می‌شوید.
۱۳۹۵/۳/۲۹

وان‌پلاس ۳، پرچمدار جدید کمپانی چینی وان‌پلاس، از مشخصات فنی بسیار جذابی برخوردار است: چیپ اسنپدراگون ۸۲۰، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای داخلی همه و همه تنها با ۴۰۰ دلار هزینه در دسترس شما قرار می‌گیرد.

اما جذابیت‌های این تلفن‌همراه هوشمند به این موارد ختم نمی‌شود. این محصول با سیستم عامل اندروید شخصی سازی شده همین کمپانی با نام Oxygen OS همراه شده که به آن قابلیت‌های بیشتری نسبت به اندروید خام گوگلی بخشیده است. در این مطلب با ۵ ترفند جذاب وان‌پلاس ۳ آشنا می‌شوید.

۱- میان‌بر اجرای سریع دوربین

image

مهم نیست در چه صفحه‌ای هستید یا حتی نمایشگر روشن است یا خاموش؛ با دو بار ضربه روی دکمه پاور یا دکمه هوم دوربین اجرا می‌شود. این موضوع در کنار سرعت بالای اجرای دوربین برای افرادی که قصد عکاسی سریع دارند خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای است!

۲- امکان تغییر اندازه فضای صفحه خانه

image

شما به سادگی می‌ةوانید تعداد ردیف آیکون‌های موجود در صفحه خانه را در سه سایز بزرگ (سه تایی)، متوسط (چهارتایی) و کوچک (پنج‌تایی) تغییر دهید. البته اگر جانب انصاف را رعایت کنیم، این ویژگی قبلا در TouchWiz سامسونگ و اندروید شخصی سازی شده ال‌جی هم موجود بود و همچنین بسیاری از لانچرهای ساخت کمپانی‌های متفرقه این قابلیت را دارند.

۳- نمایش نوتیفیکیشن‌ها و ساعت با حرکت دست

image

سال‌ها پیش موتورولا این قابلیت جذاب را معرفی کرد و حالا در وان‌پلاس ۳ هم شما با حرکت دست بالای نمایشگر می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها و ساعت را ببینید. به وسیله این قابلیت هر زمان که موبایلتان را از جیب درآورید، نمایشگر روشن می‌شود.

۴- روشن کردن نمایشگر با دو بار ضربه روی صفحه

image

به محض اینکه ال‌جی ویژگی روشن شدن نمایشگر با دو بار ضربه را در محصولاتش تعبیه کرد، شاهد قرار گرفتن آن در بسیاری از دیوایس‌های اندرویدی دیگر هم بودیم. با استقبال کاربران از این قابلیت نرم‌افزاری، وان‌پلاس نیز امکان فعال‌سازی آن را در بخش تنظیمات محصول جدیدش قرار داده است.

۵- دو دکمه خازنی کاملا قابل تنظیم

image

 

به احتمال فراوان دکمه بزرگ هوم را، که حسگر اثر انگشت پشت آن سوار است، دیده‌اید. جالب است بدانید این دکمه واقعا دکمه نیست و تنها فضایی لمسی برای حسگر اثر انگشت است و نمی‌توانید آن را بفشارید. اما آیا دو دکمه دیگر را هم دیده‌اید که اطراف حسگر اثر انگشت قرار دارند؟ شما به راحتی می‌توانید عملکرد این دو دکمه را مشخص کنید یا اینکه کلا آنها را غیرفعال کنید و به جای آن از دکمه‌های لمسی روی نمایشگر بهره ببرید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

احسان

۱۳۹۵/۳/۲۹
ایران میاد ؟

سام

۱۳۹۵/۳/۲۹
خیلی خوشم اومده از این گوشی
کسی میدونه حدودا کی وارد بازار ایران میشه?