دو ماه پیش و چند هفته پس از انتشار رسمی گلکسی S7 و S7 edge هم قابل تشخیص بود که این دو گوشی در بازار از S6 و S6 edge موفقتر خواهند بود. سامسونگ 10 میلیون دستگاه از آنها فروخته بود. بعد از دو ماه، پرچمدار سامسونگ آنقدر زیاد نمیفروشد ولی کماکان فروش خوبی دارد.
بر اساس دو گزارش رسیده از کره جنوبی، دو گلکسی S7 و S7 edge روی هم تا آخر ماه ژوئن 25 میلیون دستگاه میفروشند. ناظران در بازار کره جنوبی برای موفقیت پرچمداران جدید سامسونگ سه دلیل میآورند: تبلیغات شدید، رونمایی بهموقع و درنهایت کیفیت خوب.
در شرایطی که S7 و S7 edge به نسبت سری S6 تغییر ظاهری زیادی نکردهاند، ویژگیهای جدید مهمی دارند؛ ویژگیهایی مثل ضدآب و ضد گردوغبار بودن، پشتیبانی از میکرو اسدی و دوربین اصلی سریعتر و بهبودیافته. این ارتقاها هرچند چندان بزرگ به نظر نمیرسند، قطعا برای سامسونگ جواب دادهاند.
همچنین در این گزارشها آمده که فروش گلکسی S7 edge به مراتب بیشتر از S7 بوده، که این هم باعث خوشحالی سامسونگ است: گوشی گرانتر بیشتر میفروشد و سود سامسونگ بیشتر میشود. با این حال، انتظار میرود در نیمه دوم سال فروش این دو پرچمدار کاهش یابد. سامسونگ هم دارد خودش را آماده پرچمدار دیگری میکند: گلکسی نوت 6 یا نوت 7، که تا سه ماه دیگر رونمایی میشود و سود شرکت را بیشتر میکند. 2016 تا اینجا که سال خیلی خوبی برای سامسونگ بوده؛ حداقل در زمینه گوشی همراه که خیلی خوب بوده است.