خانهاخبار
25 میلیون فروش برای خانواده Galaxy S7

25 میلیون فروش برای خانواده Galaxy S7

2016 برای سامسونگ خوب شروع شده است و طبق آمار انتشاریافته، دو پرچم‌دار این شرکت در چند ماه اول ورود بیش از سری S6 فروش رفته‌اند.
۱۳۹۵/۳/۲۶
image

 

دو ماه پیش و چند هفته پس از انتشار رسمی گلکسی S7 و S7 edge هم قابل تشخیص بود که این دو گوشی در بازار از S6 و S6 edge موفق‌تر خواهند بود. سامسونگ 10 میلیون دستگاه از آن‌ها فروخته بود. بعد از دو ماه، پرچم‌دار سامسونگ آن‌قدر زیاد نمی‌فروشد ولی کماکان فروش خوبی دارد.

بر اساس دو گزارش رسیده از کره جنوبی، دو گلکسی S7 و S7 edge روی هم تا آخر ماه ژوئن 25 میلیون دستگاه می‌فروشند. ناظران در بازار کره جنوبی برای موفقیت پرچم‌داران جدید سامسونگ سه دلیل می‌آورند: تبلیغات شدید، رونمایی به‌موقع و درنهایت کیفیت خوب.

در شرایطی که S7 و S7 edge به نسبت سری S6 تغییر ظاهری زیادی نکرده‌اند، ویژگی‌های جدید مهمی دارند؛ ویژگی‌هایی مثل ضدآب و ضد گردوغبار بودن، پشتیبانی از میکرو اس‌دی و دوربین اصلی سریع‌تر و بهبودیافته. این ارتقاها هرچند چندان بزرگ به نظر نمی‌رسند، قطعا برای سامسونگ جواب داده‌اند.

همچنین در این گزارش‌ها آمده که فروش گلکسی S7 edge به مراتب بیشتر از S7 بوده، که این هم باعث خوشحالی سامسونگ است: گوشی گران‌تر بیشتر می‌فروشد و سود سامسونگ بیشتر می‌شود. با این حال، انتظار می‌رود در نیمه دوم سال فروش این دو پرچم‌دار کاهش یابد. سامسونگ هم دارد خودش را آماده پرچم‌دار دیگری می‌کند: گلکسی نوت 6 یا نوت 7، که تا سه ماه دیگر رونمایی می‌شود و سود شرکت را بیشتر می‌کند. 2016 تا این‌جا که سال خیلی خوبی برای سامسونگ بوده؛ حداقل در زمینه گوشی همراه که خیلی خوب بوده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

shahrokh

۱۳۹۵/۴/۱۹
چشات باز کنی میبنی از فلز و شیشه هست

Behnam

۱۳۹۵/۴/۸
جووون ..آگرا و گلکسی اس 7 ..?

Vahid

۱۳۹۵/۴/۲
ناموسا الله وکیلی ازش راضیم هیچ ایرادی به جز اینکه زود کثیف میشه نداره کاره منو تا دوسال راه میندازه ولی بعدش میرم سمته ایفون چون خودم ب شخصه با ایفون راحترم حالا بعضی از دوستان میگن محدودیت داره ولی اونایی ک مثل من باهاش ساختن و عادت کردن میدونن دل کندن ازش سخته
ولی گوشی اندروید فقط s7 edge

cod

۱۳۹۵/۴/۲
البته این شما هستید که باعث فروش بالای پراید می شین و هیچ کجای دنیا این ماشین های اسباب بازی رو اون هم با ده برابر قیمت واقعی (که مردم ما می خرن ) نمی خرن ! حتی اجازه ی فروش هم به این ها داده نمیشه اما گوشی های سامسونگ در تمام دنیا محبوبیت دارند ...... پراید چی؟ بقیه ی انسان ها هم در سایر کشور ها مثل شما فکر میکنن؟این کیفیت مغز وطرز فکر شما را نشون میده.....

مهدی

۱۳۹۵/۳/۲۹
یه جا خوندم هواوی فقط پی9وپی9پلاس ش 26میلیون توی اروپا فروخته اگر درست باشه یعنی تقربیا هواوی تنوسته بقیه رقباش رو شکشت بده فکر کنم چند وقت دیگه برنده اول دنیا بشه هواوی از این چینی ها برمیاد بعدش جلوی ایینه با هواوی عکس میگیرم نه ایفون