خانهاخبار
تمام تصاویر رسمی از OnePlus 3

تمام تصاویر رسمی از OnePlus 3

کمتر از ۲۴ ساعت از معرفی وان پلاس 3 می‌گذرد و تصاویر تبلیغاتی رسمی از این گوشی در سایت‌های خبری منتشر شده است. ظاهر زیبا و چشم‌نواز آن در این تصاویر به‌خوبی مشخص است و اشتیاق طرفداران وان پلاس را برای جدیدترین پرچمدار این شرکت بیش از پیش می‌کند.
۱۳۹۵/۳/۲۶

وان‌پلاس در سومین پرچمدار خود سرانجام بدنه پلی کربانتی را رها و از فلز در طراحی این گوشی استفاده کرد. بدنه فلزی وان‌پلاس ۳ با ضخامت ۷.۴ میلیمتر جلوه زیبایی به آن بخشیده و حس لوکس بودن بیشتری به آن داده است. در حالی این اتفاق افتاده که قیمت وان‌پلاس ۳ نسبت به نسل قبلی افزایش زیادی نداشته و با قیمت ۳۹۹ دلار یکی از زیباترین، قدرتمندترین و در عین حال ارزان‌ترین گوشی‌های بازار است.

اگرچه نمای پشتی آن و محل قرارگیری خطوط آنتن یادآور طراحی پرچمداران سال‌های اخیر اچ‌تی‌سی است، این موضوع چیزی از ارزش‌های وان‌پلاس ۳ کم نمی‌کند. در مطالب قبل از ویژگی‌های سخت‌افزاری وان‌پلاس ۳ و فناوری منحصر به‌فرد آن در شارژ سریع صحبت کردیم و حالا در این مطلب می‌توانید تصاویر رسمی وان‌پلاس ۳ را مشاهده کنید.

نظر شما در مورد پرچمدار جدید وان‌پلاس چیست؟


image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

علی

۱۳۹۵/۳/۳۰
بی صبرانه منتظر این گوشی هستم که بیاد تو ایران وای دارم دیونه میشم خدا کنه زود تر بیاد

VistaMobile

۱۳۹۵/۳/۲۶
گوشی زیباییه و شباهت زیادی به گوشیهای HTC مخصوصا One A9 داره .

yh

۱۳۹۵/۳/۲۶
همین الان با همین مشخصات از همه نظر چه پردازنده و چه دوربین.. شیاومی MI5 با قیمت 1200 میتونید بخرید که خیلی ارزونتر از 400 دلار هستش... 400 دلار میشه با پول ما میشه یک و نیم میلیون!!!! بدون احتساب حالا هزینه ها و تعرفه ها .. که با اونا تو بازار ایران 1700 در میاد... با یک میلیون و هفتصد... ال جی جی 5 و سام هنگ باز بهتر از این گوشی هستن.... تازه قیمت گوشیهای دیگه مثل HTC 10 و حتی ال جی و سامسونگ هم تا این گوشی به بازار ایران برسه افت میکنن و به 1.5 میلیون میرسن....

m

۱۳۹۵/۳/۲۶
....perfect

خلیج فارس persian gulf

۱۳۹۵/۳/۲۶
بسیار عالی و مقرون به صرفه است.
همین مشخصاتو مثلا اگر سامسونگ میزد قیمتش دو برابر میبود. اگر اپل بود (با فرض سیستم عامل اندروید) قیمتش ده برابر بود!
ما ایرانیها بر خلاف کشورهای پیشرفته اسیر بازی ای شدیم بنام (پرستش برند!!!)