خانهاخبار
watchOS 3:کاربری ساده‌تر با واچ فیس‌های بیشتر و Control Center

watchOS 3:کاربری ساده‌تر با واچ فیس‌های بیشتر و Control Center

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از نسخه سوم watchOS پرده برداشت. در این نسخه اپل تلاش کرده کاربری ساده‌تری برای کاربران فراهم کند.
۱۳۹۵/۳/۲۴

اپل طبق روال خرداد ماه هر سال کنفرانس WWDC خود را برگزار کرد؛ کنفرانسی که به توسعه دهندگان و محصولات نرم‌افزاری این شرکت مربوط می‌شود. واچ اواس، یا همان سیستم عامل ساعت هوشمند اپل، اولین محصولی بود که اپل ویژگی‌های نسخه جدید آن را برای کاربران برشمرد.

یکی از مشکلات ساعت هوشمند اپل سرعت کم باز شدن اپلیکیشن‌هاست و اپل در نسخه جدید واچ اواس 3 سرعت باز شدن و پاسخ‌دهی اپلیکیشن‌ها را بهبود داده است.

در نسخه سوم watchOS امکان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها در بک‌گراند فراهم شده و همچنین راحت تر از نسخه قبلی می توان به اپلیکیشن های مورد علاقه دسترسی داشت. ویژگی Control Center آی او اس نیز اکنون به اپل واچ آمده تا کار را برای کاربران این ساعت هوشمند ساده کند.

تا کنون پاسخ‌دهی با پیام‌ها برای کاربران اپل واچ ممکن بود، اما این کار خیلی هم راحت نبود. حالا با نسخه جدید واچ او اس، آسان‌تر از پیش می‌توان به پیغام‌ها پاسخ داد و گزینه‌هایی برای ارسال پاسخ برای کاربران فراهم شده است. در این نسخه از watchOS شاهد واچ فیس‌های بیشتری هستیم؛ واچ فیس‌هایی که با سوایپ کردن تغییر می‌کنند و نیازی به فورس تاچ نیست.

 

image

 

بسیاری از کاربران اپل واچ از این گجت برای به دست آوردن جزئیات فعالیت های ورزشی استفاده می کنند و به همین دلیل اپل نیز در نسخه جدید سیستم عامل اپل واچ امکان اشتراک گذاری ساده تر فعالیت های ورزشی را فراهم کرده است. اپل در واچ او اس 3 توجه بیشتری به معلولین کرده و کاربری بیشتری برای این قشر به همراه دارد. اپلیکیشن جدیدی نیز به واچ او اس 3 اضافه شده که به کاربران در زمان اس‌ام‌اس یادآوری می‌کند تنفس عمیق داشته باشند.

اپل در واچ او اس 3 تلاش کرده کاربری ساده تری برای دوستداران این گجت فراهم کند تا طرفداران بیشتری به سمت اپل واچ بکشاند. این نسخه واچ او اس از امروز در دسترس توسعه دهندگان قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amir1975

۱۳۹۵/۳/۲۵
من اسمارت واچ یک و نیم میلیونی هواوی رو به اپل واچ ترجیح دادم و خریدم ولی مشکل اصلی این گجت ها زود خالی شدن شارژ اونها است مردم یکبار گول میخورن و میخرن بعد میندازنش یک گوشه خونه.