خانهاخبار
ویژگی های تلگرام، یکی پس از دیگری در واتس اپ!

ویژگی های تلگرام، یکی پس از دیگری در واتس اپ!

واتساپ برای اینکه از سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان عقب نماند، ویژگی‌های جدیدی به پیام‌رسان خود اضافه کرده است؛ ویژگی‌هایی که پیش‌تر در اپلیکیشن تلگرام دیده‌ایم.
۱۳۹۵/۳/۲۴

نسخه بتای واتس‌اپ ویژگی‌های کاربردی متفاوتی اضافه کرده است؛ ویژگی‌هایی که برخی از آنها ما را به یاد اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام می‌اندازد. پیش‌تر گفتیم که واتس‌اپ قصد دارد پشتیبانی از فایل‌های GIF در مکالمات پیام‌رسان خود را فعال کند. این اپلیکیشن اکنون در نسخه بتای خود امکان پاسخ به پیام‌ها در کنار نقل قول آن پیام را فراهم کرده است.

در نسخه بتای واتس‌اپ اگر به پیامی پاسخ دهیم، هم پیام و هم نام فرستنده با رنگی متمایز به چشم می‌خورد و اگر کاربر پیام نقل قول شده را لمس کند، به همان قسمت از مکالمه هدایت می‌شود. وقتی که پیام نقل قول شده در بردارنده عکس باشد، می‌توانیم عکس کوچک‌شده را نیز در نقل قول ببینیم.

اضافه شدن این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد مکالمات متنی را راحت‌تر انجام دهند و متن‌ها برایشان قابل فهم‌تر باشد. این ویژگی اکنون در نسخه 2.16.118 بتا اپلیکیشن واتس‌اپ فعال است. برای تست این ویژگی دو راه دارید: می‌توانید در فروشگاه گوگل پلی بتا تستر شوید و نسخه آزمایشی واتس‌اپ را نصب کنید یا اینکه فایل APK نسخه بتا را روی گوشی خود نصب کنید.

همان طور که می‌دانید، این ویژگی‌ها برای کاربران کشورمان که اغلب از تلگرام استفاده می‌کنند جدید نیست. برتری واتس‌اپ به تلگرام را می‌توان در تماس صوتی و سرعت انتقال پیام‌ها دانست. حالا به نظر شما آیا واتس‌اپ با این تغییرات می‌تواند جای تلگرام را در کشورمان بگیرد؟

 

image
 
image
 
image
 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

حسین شفیعی

۱۳۹۵/۸/۳
پشتیبان گیری خودکار و انتقال و نصب آن بدون هیچ مشکلی روی ویندوز

محمد

۱۳۹۵/۸/۳
وجود بازی وجود کانال های مختلف وجود سرعت بالایش وجود ارسایل فایل با حجم های مختلف وجود استیکر

محمد

۱۳۹۵/۸/۳
تلگرام سرعت بیشتری در دریافت پیام ها دارد بعد وجود کانال های مختلف وجود ارسال فایل با حجمهای خیلی بالا وجود استیکر وجود بازی های تلگرام

Mohammad

۱۳۹۵/۴/۳
خوب دادش گل این سبک ایرانی هاش هر چیزی رو شورشو درارن یک سوم کاربرای تلگرام ایرانی هستند چون هیچ گاه ایرانیی به کیفیت توجه نمیکنه فقط کافیه خز بشه همین برو با بی بی ام مسنجر کار کن متوجه میشی چی میگم

Mohammad

۱۳۹۵/۴/۳
Bbm payam resani bi nazir hatman emtehan konid bad nazar bedid tafavote bbm ba telegram mesle porche ba pride