خانهاخبار
منتظر ایکس باکس وان 2 ترابایتی مایکروسافت باشید

منتظر ایکس باکس وان 2 ترابایتی مایکروسافت باشید

به نظر می‌رسد مایکروسافت می‌خواهد کاربران را از حافظه اکسترنال برای ایکس باکس بی‌نیاز کند و نسخه 2 گیگابایتی ایکس باکس را روانه بازار کند.
۱۳۹۵/۳/۲۳

طبق گزارش‌های رسیده، مایکروسافت در E3 امسال قصد دارد از دو مدل جدید ایکس باکس رونمایی کند. یکی از این مدل‌ها احتمالا نسخه باریک‌تر ایکس باکس وان با نام Neo است، اما طبق اطلاعاتی که به دست آمده در نسخه دیگر شاهد ارتقای پایگاه داخلی استور به 2 ترابایت خواهیم بود و این ارتقا قیمتی 449 دلاری برای نسخه جدید ایکس باکس به همراه خواهد داشت. در این گزارش تاریخ عرضه محصول 31 دسامبر ذکر شده، هرچند برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر باید تا معرفی رسمی صبر کرد.

 

image

 

در مورد این کنسول جزئیات زیادی در دسترس نیست؛ نمی‌دانیم آیا با یک نسخه جدید از ایکس باکس مواجه می‌شویم یا تنها شاهد ارتقای نسخه اصلی ایکس باکس وان با یک هارد درایو بزرگتر خواهیم بود. همان طور که می‌دانید، در حال حاضر ایکس باکس وان از حافظه اکسترنال پشتیبانی می‌کند.

کنفرانس مایکروسافت در E3 روز دوشنبه 13 ژوئن ساعت 9:30 به وقت محلی برگزار می‌شود. باید منتظر باشیم تا ببینیم این شایعات به واقعیت می‌پیوندد یا خیر!

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

خشایار

۱۳۹۵/۴/۱۵
داداش ، مایکروسافت به خاطر همین اکس باکس وانش ، مجبور شد چند صد نفر از کارکنانش رو اخراج کنه ، چند به این و اون (یوتیوبر ها) رشوه بده تا از اکس باکس وان تعریف کنن ،
به آمار فروش هم یه نگاهی بندازید بد نیست که PS4 بیشتر از 2 برابر xbox One فروش داشته ،
به معروفیت و بزرگ بودن مایکروسافت نگاه نکنید ، ببنید در عمل کنسول بازی ساختن چقدر موفقه :|

microsoft.lumia

۱۳۹۵/۴/۱۱
پلی 4 فقط از لحاظ سخت افزاری شاید بروز تر باشه ک اونم مایکروسافت تو ورژن بعدیش حل میکنه در ضمن اجرا بازی 4kهم تو ورژن جدیدش هست از اینا بگذریم چطور غول دنیا دیجیتالو با سونی مقایسه میکنی؟قبول دارم ماله ژاپنه ولی در حدی نیست ک با همچین غولی مقایسه کنی

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۳/۲۴
به همین خیال باش عمو جان فک کردی با 4 تا بازی اختصاصی که خود سونی میسازه پلی استیشن میتونه حریف ملیون ها بازی بشه که از بیس برای xbox ساخته میشن؟ تا حالا دقت کردی چرا نصف بازیایی که میری برای راهنمای دکمه ها ابتدا دکمه های دسته اکس باکسه؟

Taha

۱۳۹۵/۳/۲۴
سلام این همون مدلی که بازی های xbox 360هم پشتیبانی میکنه

خشایار

۱۳۹۵/۳/۲۳
اکس باکس وان چه با حافظه 2 ترابایتی بیاد چه 100 ترابایت کلا برد رو از همون اول به PS4 واگذار کرده ،
هر چند طرفدارای خاص خودشو داره (برای گیم های اختصاصی) ، ولی توی گیم پلی هیچ حرفی نمیتونه در مقابل PS4 بزنه ، مخصوصا اینکه در مقابل PS4 طراحی زمختی داره ..
اما بحث alienware alpha جداست ... :)