خانهاخبار
سری جدید Xperia X هوشمند Sony رسما وارد بازار ایران می‌شود

سری جدید Xperia X هوشمند Sony رسما وارد بازار ایران می‌شود

سری جدید Xperia X با قابلیت‌های برتر به‌همراه ظاهری جدید، رابط کاربری و فناوری دوربین و مدیریت باتری بهبودیافته ، از اواخر خرداد ۱۳۹۵ به طور رسمی در بازار ایران در دسترس خواهد بود.
۱۳۹۵/۳/۲۳

این سری جدید طیفی از گزینه‌ها و فناوری‌های مورد نیاز مصرف‌کنندگان را در اختیارشان قرار می‌دهد. از سریع‌ترین دوربین هوشمند در Xperia X گرفته تا تلفن هوشمند میان‌رده‌ای با قابلیت‌های بالا، طراحی شگفت‌انگیز و دوربینی برای سلفی‌ گرفتن در نور کم در  Xperia XA.

تسوتومو ساتو، مدیر بازاریابی محصولات Sony Mobile Communications، گفت: «کاربران تلفن‌های هوشمند از دوربین تلفن هوشمندشان انتظارات بیشتری دارند. سرعت بیشتر، تارشدگی کمتر و تصاویر بهتر در نور کم، همه حوزه‌هایی برای بهبود فناوری هستند. از این رو در سری X همهٔ جزئیات چگونگی استفادهٔ ما از دوربین تلفن‌های هوشمند مورد بررسی و بهبود قرار گرفته تا از انجام گرفتن هر مرحله از استفاده با سریع‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن، اطمینان حاصل شود.»

 

image

طراحی Xperia X جدید تلفن‌های هوشمند را به فراتر از مرزهای اندازهٔ صفحه می‌برد. مهندسان Sony آخرین فناوری‌ها را در این تلفن خوش دست قرار داده‌‌اند و در عین‌حال اندازهٔ ۵ اینچی آن را که مورد علاقه مصرف کنندگان است را حفظ کرده‌اند. تحقیقات بر روی شیوهٔ استفادهٔ ما از تلفن، نشانگر آن است که بیشتر اوقات در حال حرکت هستیم یا می‌خواهیم تلفنمان را با یک‌دست نگه داریم. سری جدید X با در نظر گرفتن این موضوع، ماهرانه توسط طراحان ما صنعتگری شده است تا به  راحتی در کف دستانتان جای گیرد. علاوه بر این هر یک از این دستگاه‌ها در چهار رنگ شامل رنگهای براق مد روزِ طلایی-لیمویی ، طلایی-صورتی و همچنین سفید و مشکی گرافیتی، ظاهر و حسی تازه دارند.

image

 

Xperia X بدنهٔ پشتی فلزی پرداخت شده دارد و Xperia XA نیز دارای نمایشگری بدون حاشیه است که تمام عرض دستگاه را پوشانده.

ورود سری Xperia X به بازار ایران

تلفن‌های هوشمند Xperia X و Xperia XA از اواخر خردادماه ۱۳۹۵ به بازار ایران وارد خواهند شد. به همین مناسبت Sony Mobile به خریداران این دستگاه‌ها هدایای ارائه می‌کند.

به خریداران گوشی‌های Xperia X، یک پایهٔ شارژ مدل DK52 و یک Power Bank  و به خریداران گوشی‌های Xperia XA یک هدست استریوی Bluetooth مدل  SBH20و یک مونو پاد هدیه داده می‌شود.

خریداران با مراجعه به هر یک از چهار مرکز خرید زیر و خریدگوشی‌های  Xperia X و Xperia XA که دارای برچسب هدیه بر روی جعبه  باشند، می‌توانند با ارائهٔ فاکتور خرید و جعبهٔ گوشی به  نماینده  Sony Mobile مستقر در آدرس های زیر هدایای خود را دریافت نمایند:

پاساژ چارسوی تهران:

تهران، تقاطع خیابان جمهوری و حافظ،  فروشگاه مانترا

مجتمع تجاری پایتخت تهران:

تهران، تقاطع خیابان ولی‌عصر و میرداماد، استند Sony Mobile

پاساژ علاءالدین تهران:

تهران، خیابان جمهوری، نبش در جمهوری پاساژ، استند Sony Mobile بازار موبایل ایران در تهران:

تهران، خیابان حافظ، طبقهٔ همکف، پلاک ۲۳۱، فروشگاه Sony

 

 این گوشی در حال حاضر با قیمت ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان به صورت غیر رسمی در بازار موجود است که پیش‌بینی می‌شود قیمت رسمی آن حدودا ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان باشد. شما می‌توانید بررسی تخصصی جی اس ام از گوشی سونی اکسپریا ایکس را نیز مطالعه کنید. 

 

Author: Zahra Diale Abadi - For CES 2017 Credentials

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

reza.mllt

۱۳۹۵/۳/۲۴
cpu z5 810 است
و x per 820 مسلما x per بهتره

ایلیا

۱۳۹۵/۳/۲۴
اچ تی سی که خیلی وقته ورشکسته، معلومه چقدر خوبه!

blackboard

۱۳۹۵/۳/۲۴
به نظرم Z5هنوز خیلی بهتره

محمد

۱۳۹۵/۳/۲۴
اره هيچ كدوم از برندها خوب نيستن فقط اچ تي سي خوبه از فروشش پيداست

محمد

۱۳۹۵/۳/۲۳
آره عالی بودن
ولی وقتی کازو هیرای یه کاری میکنه بدون ازرو عقله