خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه تست سقوط Galaxy S7 با Galaxy S7 Active

تماشا کنید: مقایسه تست سقوط Galaxy S7 با Galaxy S7 Active

سامسونگ ادعا می‌کند گلکسی اس 7 اکتیو یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار است که می‌تواند در برابر ضربه و سقوط به خوبی مقاومت کند. در این ویدئو تست سقوط گلکسی اس 7 اکتیو را می‌بینید که در مقایسه با گلکسی اس 7 معمولی چگونه عمل می‌کند.
۱۳۹۵/۳/۲۳

سامسونگ هفته گذشته گوشی Galaxy S7 Active را در آمریکا عرضه کرد. این گوشی مدل مقاوم Galaxy S7 است که باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی در اختیار دارد و صفحه نمایش آن ضد ترک است. گلکسی اس7 اکتیو با داشتن گواهینامه IP68 می‌تواند تا عمق 1.5 متری از سطح آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد و به کار ادامه دهد.

برای اینکه از میزان مقاومت و سخت‌جانی Galaxy S7 Active نسبت به Galaxy S7 مطلع شویم، به طور همزمان روی این گوشی‌ها تست سقوط انجام شده است که ابتدا از پشت و سپس از زیر، کنار و جلو به زمین انداخته می‌شوند.

درحالی که پشت و جلو بدنه گلکسی اس7 در اثر برخورد با زمین کاملا ترک برمی‌دارد، گلکسی اس7 اکتیو حتی پس از 50 سقوط پیاپی سالم می‌ماند و کوچکترین خطی روی نمایشگر آن نمی‌افتد که قطعا تحسین‌برانگیز است.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

دوام یعنیhtc

۱۳۹۵/۴/۲۴
سامسونگ مثلا خواست گوشی برای شرایط سخت بسازه:))))
مثلا ضدآب بود ولی تو آب قاطی کرد
اما درعوضhtc10که ضد آب نیست تو آب دووم آورد
سامسونگ عزیزم مردم برای شرایط سخت گوشیcatمیخرن نه
گوشی اکتیوی که به دروغ گفتی ضد آبه

دوام یعنیhtc

۱۳۹۵/۴/۲۴
دیدیم چطور تو آب دوام اورد گوشی دامدونگ گلگسی اس7 اکتیو

Nastaran

۱۳۹۵/۴/۲۱
گوشی درست کرده مثل گوشکوب.برو هنگتو برطرف کن به جای گوشی ضد ضربه

علی

۱۳۹۵/۴/۲۱
سامسونگ از عقده htcرفته یه گوشی عجله ای با فولاد درست کرده اتصالاتشم جوش داده اما یادش رفته اگه اتصالات فلزی مثل لاستیکهای s7واترپروف نیست...فک کنم یه گوشی دیگه بزنع بنام +s7activeتو اون یکی یادش بره جای سیم کارتو بزاره!!!@

Arya

۱۳۹۵/۴/۲۱
سامسونگ همیشه یه جای کارش میلنگه گوشیه پلاستیکی میزنه کع آب توش نره چون بهترین عابق برا آب واشرهای پلاستیکیند اگه رفته باشین بازار ساعت omaxپنج هزارتومنی که بدنش از لاستیک اصلن آب نمیره.....اما مقاومتش کمه.بعد سامسونگ میاد که روی htc رو کم کنه گوشی محکم درست کنه مجبور میشه پلاستیکارو برداره جاش موادمحکمتر بزاره بعدش میبینه که توش داره آب میره.........
سامسونگ اگه گوشیه فولادی هم هم بزنه در حالی که درونشو از مواد بنجل پرکردن مفتش گرونه وقتی هنگ کردنش خصلت بارزشه با لاکپشت فرفی نداره لاکپشتم با سنگ بزنی روش آخ نمیگه اما کنده وپراز لگ اما htc با داشتن مقاومت عالی درحد یگ گوشی وسرعت بینظیر حس یه گوشیه واقعی روبهت میده.