خانهاخبار
سونی عرضه مدل جدید پلی استیشن 4 را تایید کرد

سونی عرضه مدل جدید پلی استیشن 4 را تایید کرد

اگر قصد خرید کنسول PS4 را دارید، بهتر است تا پایان سال دست نگه دارید. سونی رسما تایید کرده که مدل جدید پلی استیشن 4 با سخت‌افزار قوی‌تر و پشتیبانی از رزولوشن 4K در راه است.
۱۳۹۵/۳/۲۲

در هفته‌های اخیر خبرهایی از مدل جدید پلی‌استیشن ۴ با پشتیبانی از بازی‌های 4K شنیده بودیم، اما همه در حد شایعه بود، تا اینکه امروز سونی رسما این خبر را تایید کرد. آقای Andrew House، مدیر عامل Sony Interactive Entertainment، تایید کرد که مدل جدید پلی‌استیشن ۴ در راه است اما در نمایشگاه E3 2016، که از ۱۴ تا ۱۶ ژوئن برگزار می‌شود، معرفی نخواهد شد. 

آقا House تاکید کرد که هر دو مدل پلی‌استیشن ۴ در بازار موجود خواهند بود و عرضه مدل 4K باعث توقف تولید مدل فعلی نمی‌شود. هر دو مدل از تمام بازی‌های فعلی PS4 پشتیبانی می‌کنند و انتظار می‌رود که بازی‌های بسیاری مخصوص مدل جدیدتر و قوی‌تر PS4 به بازار عرضه شود. 

همچنین آقای House، ضمن تایید اسم کد Neo برای این دستگاه، اعلام کرد که قیمت آن بالاتر از ۳۵۰ دلار خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود سونی مدل جدید کنسول PlayStation 4 را با پشتیبانی از رزولوشن 4K تا پایان سال جاری میلادی رونمایی کند. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

عرفان

۱۳۹۵/۵/۱۷
یعنی تا 4 الی 5 ماهه دیگه میاد

mahan.apex

۱۳۹۵/۵/۱۳
بستگی به تاریخ عرضه بازی داره .. اوایل عرضه از 200 تا 220 .. ولی بعد میاد پایین.
بازی دست دوم از 60 تا 130
بازی ps3 . اورجینال حدودا از 30 تا 100 . ولی هک شده 5 تا 10

amir

۱۳۹۵/۴/۱۸
بستگی به تاریخ انتشار بازی داره اما اگه بازی وارد بازار شده باشه قیمیتش حدود 220 تا 240 تومن هستش

علی سونی باز

۱۳۹۵/۳/۲۶
ببخشید همین چز هاست که برند سونی خاص کرده عزیز دل

ALI DARK

۱۳۹۵/۳/۲۴
سلام بنظره من اگه قیمت این کنسول پایین تر باشه و بازی هاشم پایین تر بشود بدون شک همه این کنسول میخرند چون ps خیلی در این زمینه خیلی پیشرفت کرده در مقایسه با ایکس باکس