خانهاخبار
خداحافظ یاهو مسنجر، خداحافظ صورتک زرد خندان!

خداحافظ یاهو مسنجر، خداحافظ صورتک زرد خندان!

سرویس پیام‌رسان یاهو، که زمانی اصلی‌ترین راه ارتباط کاربران اینترنت بود، به‌زودی تعطیل می‌شود و باید با این برنامه نوستالژیک و تمام خاطرات آن خداحافظی کرد.
۱۳۹۵/۳/۲۲

یاهو امروز اعلام کرد سرویس پیام‌رسان قدیمی خود را از 15 مرداد تعطیل می‌کند؛ به این ترتیب باید پس از 18 سال با یاهو مسنجر، که زمانی عضو ثابت همه کامپیوترهای خانگی بود، خداحافظی کرد.

اوین نسخه یاهو مسنجر اواخر دهه 1990 عرضه شد و به سرعت میان کاربران اینترنت مخصوصا آسیایی‌ها به محبوبیت رسید. زمانی که هنوز گوشی هوشمندی وجود نداشت، یاهو مسنجر اصلی‌ترین راه ارتباطی میان کاربران ایرانی به حساب می‌آمد و همگی با چت‌روم‌ها، اموجی‌های کله‌زرد، ASL دادن‌ها و صدای گوش‌خراش Buzz خاطره دارند!

 

image

 

با اینکه مدت‌هاست نسخه قدیمی یاهو مسنجر جای خود را به نسخه جدید این پیام‌رسان داده است، هیچ‌گاه نتوانست جایگاه از دست رفته خود را دوباره بازیابد. افرادی که همچنان از نسخه‌ قدیمی یاهو مسنجر استفاده می‌کنند پس از 15 مرداد دیگر قادر به ارسال و دریافت پیام نخواهند بود و باید به نسخه جدید مهاجرت کنند.

اگر شما هم در گذشته از این پیام‌رسان قدیمی استفاده می‌کردید و با آن خاطره دارید، به ما بگویید چرا یاهو مسنجر توانسته بود میان کاربران به محبوبیت برسد و چه شد که تصمیم گرفتید دیگر از آن استفاده نکنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

alireza h

۱۳۹۵/۳/۲۵
یاهو عالی بود یادش بخیر :(((
عاشقتم یاهو
چه چت هایی که نمی کردیم با همه ... :D

سینا

۱۳۹۵/۳/۲۳
به نظر من هنوزم برای چت صوتی و تصویری شاخه :(
الان همین تلگرام و واتساپ یکی موبایل نداشته باشه نمیتونه وارد بشه اما با یاهو با ساخت ایدی میشه وارد شد.

h.seyedi

۱۳۹۵/۳/۲۳
منظور از نسخه قدیمی نرم افزار دسکتاپ یاهو مسنجر بود که تا چند هفته دیگه تعطیل میشه. نسخه جدید این برنامه تنها به صورت اپلیکیشن روی گوشی های هوشمند کار خواهد کرد.

بابک

۱۳۹۵/۳/۲۲
یادش بخیر asl plz?

Yashar

۱۳۹۵/۳/۲۲
Yahoo (::::::