خانهاخبار
آیا درهای iMessage به روی اندرویدی‌ها باز می‌شود؟

آیا درهای iMessage به روی اندرویدی‌ها باز می‌شود؟

برای کاربران iOS این امکان وجود دارد تا بتوانند از اپ‌ها و سرویس‌های گوگل روی آی‌دیوایس‌های خود استفاده کنند، اما تعداد اپلیکیشن‌هایی که اپل در اختیار اندرویدی‌ها قرار داده بسیار کم است. خبرهایی شنیده می‌شود مبنی بر این که اپل قصد دارد در کنفرانس WWDC نسخه اندروید پیام‌رسان آی مسیج را معرفی کند؛ حرکتی که ممکن است اندرویدی‌ها نادیده‌اش بگیرند.
۱۳۹۵/۳/۲۲

چند هفته پیش گوگل دو اپلیکیشن پیام‌رسان جدید به نام‌های Allo و Duo معرفی کرد و قرار شد این اپ‌ها تابستان امسال برای دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس منتشر شوند. حالا به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در حرکتی مشابه درهای پیا‌م‌رسان اختصاصی خود را به روی کاربران اندروید باز کند.

به گزارش منابع نزدیک به اپل، این شرکت قصد دارد در کنفرانس WWDC 2016 نسخه اندروید iMessage را به کاربران معرفی نماید؛ سرویسی که تاکنون مختص کاربران آیفون، آیپد، آیپاد و مک بوده و تلاش‌های توسعه‌دهندگان اندروید برای شکستن دروازه‌های آن با واکنش اپل روبه‌رو شده است.

البته اگر این اتفاق رخ دهد، iMessage اولین سرویس اپل نخواهد بود که به دنیای اندروید وارد می‎شود. سال گذشته اپل نسخه اندروید Apple Music و برنامه‌ای به نام Move to iOS را به کاربران سیستم عامل گوگل عرضه کرد که خیلی مورد استقبال آنها قرار نگرفت؛ حال باید دید آمدن iMessage به دنیای اندروید با چه واکنشی از سوی کاربران روبه‌رو می‌شود. پیش‌بینی شما چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

yasin

۱۳۹۵/۳/۲۳
دوست عزیز علی من بازم میگم گوشی ایفون برای ارسال اس ام اس از شما اجازه می خواد وقتی حواس شما جمع نیس دیگران چی کنن وقتی هرچیزو تو ایفون میبینید سریع اوکی شو میزنین میره بعد میاین میگین ایفون فلانه به درد نمی خوره یا باگ داره مقصر خود شما هستید منم اول مثل شما هرچیزی که رو گوشی میومد اوکی شو میزدم دیدم که هر از گاهی 150 تومن برا اس ام از ازمن کم شده یکم دقت کردم دیدم گوشی برای این کار از ما اجازه میگیره که ما هم ندیده اوکی رو میزنیم

Ali

۱۳۹۵/۳/۲۲
اتفاقن منم نظر اریارو قبول دارم چن روزی بود که 150تومن 150تومن برام هزینه میومدودرحالی که هرگز از facetimeاستفاده نکرده بودم با کلی تحقیق وسوال از اساتید فن بهم گفتن از توی settingگزینه imessageروبزار رو حالت خاموش.این کارو کردم دیگه هزینه نمی اومد تا اینکه بااینکه imesssgeخاموش بود وfacetime منم اصلن فعال نشده بوددوباره هزینه انداختن شروع شد فک کنم به خاطر باگهای جورواجو سیستم عامله.البته اگر ورژن سالمش بیاد فکرنکنم چیز بدی باشه.

Arya

۱۳۹۵/۳/۲۲
شرمنده این دورو اشتباه گرفتم

محمد

۱۳۹۵/۳/۲۲
duste aziz imessage ba net kar mikone

yasin

۱۳۹۵/۳/۲۲
خیر اصلا هم اینطور نیس شما که از چیزی سر در نمیاری لطف کن نظر نده اون 150تومن هم مربوط به face time که از شما اجازه میگیره که به سرور خودش پیامک بزنه شما هم میتونی لغوش کنی بعد لغو پولی از شما کسر نمیشه