خانهاخبار
کدام گوشی‌ها به اندروید 6 مجهزند؟

کدام گوشی‌ها به اندروید 6 مجهزند؟

علاوه بر طراحی، قدرت پردازنده یا کیفیت دوربین، به‌روز بودن سیستم عامل نیز در انتخاب و خرید گوشی اندرویدی اثرگذار است که اگر آن را لحاظ نکنید، خیلی زود از کار خود پشیمان می‌شوید. در این مطلب گوشی‌هایی را معرفی می‌کنیم که جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را روی خود دارند یا به این نسخه آپدیت شده‌اند.
۱۳۹۵/۳/۲۱

در میان گوشی‌های اندرویدی، انتخاب و خرید محصولی که از آخرین نسخه این سیستم عامل استفاده کند بسیار مهم است. هم اکنون اندروید 6، که نام مارشمالو روی آن گذشته شده، جدیدترین نسخه‌ سیستم عامل گوگل است که اکثر گوشی‌های سال 2016 آن را روی خود دارند؛ اما گوشی‌های قدیمی‌تری هم هستند که شانس دریافت این نسخه را پیدا کرده‌اند.

با داشتن اندروید 6 مارشمالو آخرین ویژگی‌ها و امکانات سیستم عامل اندروید در اختیار شما قرار می‌گیرد و تضمین می‌کند دستگاه شما کمترین باگ و آسیب‌پذیری را نسبت به سایر نسخه‌ها داشته باشد. پس اگر قصد خرید گوشی اندرویدی جدید را دارید، توصیه می‌کنیم حتما به آپدیت بودن یا امکان آپدیت شدن سیستم عامل آن توجه کنید.

در ادامه، گوشی‌هایی را معرفی می‌کنیم که از همان ابتدا اندروید 6 را روی خود دارند یا به این نسخه آپدیت شده‌اند. شایان ذکر است بعضی از گوشی‌های این فهرست هنوز آپدیت مارشمالو را در کشور ما دریافت نکرده‌اند و ممکن است این کار با تاخیر انجام شود.

 

image

 

اچ‌تی‌سی

هوآوی

ال‌جی

سامسونگ

سونی

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (60 نظر)

ابوالفضل

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
ایا اندورید 6برا جی 111fامده

عرفان

۱۳۹۶/۵/۲۴
ی گوشی معرفی کن که قیمتش تا ۱۵۰۰ باشه و مجهز به اندروید ۶

mohammad

۱۳۹۶/۵/۱۹
نه متاسفانه

سعیدصدری

۱۳۹۶/۲/۳۰
سلام وعرض ادب سامسونگA700 yd....2015دارم ایا اندروید 6.0.1هستش ممنون میشم راهنمایی بکنید تشکر

محمد

۱۳۹۵/۸/۲۶
سلام تودو خداجواب بدین جون هرکی دوست دارین اندروید 6 برا j2 تری جی اومده