خانهاخبار
گوشی‌های تاشو سامسونگ در دو نسخه؛ هم گوشی، هم تبلت

گوشی‌های تاشو سامسونگ در دو نسخه؛ هم گوشی، هم تبلت

مدت هاست صحبت از گوشی‌های جدید سامسونگ با نمایشگر تاشو بر سر زبان‌هاست و اکنون گزارش شده این گوشی‌ها در دو نسخه با نمایشگرهایی با اندازه متفاوت و در MWC بارسلونا رونمایی می‌شوند.
۱۳۹۵/۳/۱۸

تاکنون خبرهایی از گوشی تاشو سامسونگ شنیده‌ایم و می‌دانیم سامسونگ در حال کار روی این پروژه است؛ پروژه‌ای که ممکن است همان پروژه Valley باشد. احتمال می‌رود سال آینده شاهد رونمایی و عرضه گوشی تاشو سامسونگ باشیم. اکنون گزارشی از بلومبرگ رسیده که آشکار می‌کند تولید‌کننده کره‌ای تنها به دنبال تولید یک گوشی تاشو نیست، بلکه قصد دارد دو نسخه متفاوت از این گوشی‌های تاشو تولید کند.

 

image

 

در این گزارش آمده که تفاوت این دو نسخه در اندازه نمایشگر و تاشدن آنهاست. یکی از این نسخه‌ها از وسط تا می‌شود و نسخه دیگر در حالت تاشده نمایشگر 5 اینچی دارد و وقتی باز می‌شود اندازه نمایشگر آن 8 اینچ می‌شود. این گزارش همچنین خبر می‌دهد که احتمالا یکی از این گوشی‌ها یا هر دو آنها در کنگره موبایل بارسلونا، MWC 2017، رونمایی می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید ایده نمایشگر تاشو هم مثل ایده نمایشگر خمیده کنار گوشی‌ها با استقبال کاربران مواجه شود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

نیما

۱۳۹۵/۳/۲۰
ایده جالبیه ولی ضخامت گوشی خیلی بالا می ره مشکل باتری هم هست البته علم برا هر مشکلی راه حل درست می کنه ولی فک نکنم زیاد استقبال بشه ازش صرف نظر از قیمتش
البته این یه پتنته معلوم نیست اصن ب بازار بیاد همچین چیزی درحد ایدس
این تکنولوژی اگرم بیاد برا گوشی فک نکنم خوب باشه بیشتر برا تبلتا خوب خودشو نشون می ده

محمد

۱۳۹۵/۳/۲۰
جناب ya حتمأ تكنولوژى را اون اچ تى سىى ورشكسته داره كه چند ساله داره در جا ميزنه اصلا اين برندى كه اينقدر سنگش را به سينه ميزنى كوچكترين لوازم محصولات خودش را درست ميكنه چه به اينكه پنت يا اختراعى را به ثبت برسونه

وحید

۱۳۹۵/۳/۱۹
واقعا ...چرا سامسونگ قبل از مشورت و هماهنگی با شما کاری انجام میده... حتما تذکر میدم که دفعه بعد با شما هماهنگ کنه

MYS5

۱۳۹۵/۳/۱۹
کم اوردن تو تک تک نظرات شما به وضوح دیده میشه

علی

۱۳۹۵/۳/۱۹
خارق العاده است. با این فناوری نسخه نوت سامسونگ هم بیشتر توسعه پیدا میکنه و در آینده نه چندان دور حتی میتونه جای نوت بوکها رو هم بگیره. فکر میکنم سامسونگ با این فناوری نه تنها سایر برندها رو به رقابت سنگینی دعوت میکنه بلکه در رقابت با اپل هم یک برگ برنده دیگه رو میکنه که باعث میشه از اپل یک قدم جلوتر بایسته.