خانهاخبار
مشکل پرچمداران سامسونگ با آپدیت مارشمالو

مشکل پرچمداران سامسونگ با آپدیت مارشمالو

سامسونگ امسال، از نظر به‌روزرسانی گوشی‌های خود به اندروید مارشمالو، سال موفقی پشت سر گذاشته است. درحالی که همه پرچمداران دو سال اخیر این شرکت به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید آپدیت شده‌اند، بعضی کاربران گزارش کرده‌اند که دستگاه آنها پس از آپدیت دچار مشکل شده است.
۱۳۹۵/۳/۱۸

برخی از کاربران Galaxy S7 ،Galaxy S6 ،Galaxy Note5 و Galaxy Note 4 سامسونگ گزارش داده‌اند که گوشی‌ آنها پس از آپدیت شدن به اندروید مارشمالو دچار مشکل شده است و دیگر نمی‌توان با اثر انگشت یا پسورد، قفل دستگاه را باز کرد.

اگرچه به نظر می‌رسد این مشکل چندان فراگیر نیست و کاربران زیادی را درگیر خود نکرده، ممکن است با رسیدن آپدیت به کشورهای بیشتر، شمار دستگاه‌های معیوب نیز افزایش یابد.

برای جلوگیری از چنین اتفاقی پیشنهاد می‎شود پیش از آپدیت کردن گوشی، قفل صفحه و درخواست اثر انگشت را غیرفعال کنید. اما در صورتی که این مشکل برای شما پیش آمد، با اکانت سامسونگ خود وارد findmymobile.samsung.com شوید و از پنل آن گوشی خود را یک بار قفل و سپس باز کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

علی

۱۳۹۵/۵/۱۷
سلام من گلکسی اس6 دارم چرا به اندروید 6 مارشمالو آپدیت نمیشه؟ لطفا جواب بدید به نظرتون اندروید 6 کنم بهتره یا همون 5.1.1 بمونه بهتره؟??

keyvansamaie

۱۳۹۵/۳/۲۳
من Galaxy S5 دارم و هنوز آپدیت برای من نیومده!!!

Hosein

۱۳۹۵/۳/۲۲
سلام. من گوشی Galaxy s6 Edge رو دارم و همچین مشکلی نداره

محمد مهدی پاپی

۱۳۹۵/۳/۲۲
سامسونگ کلا توی انتشار نسخه جدید سیستم عامل اندروید کند عمل میکنه و از بقیه ی گوشی ها عقب تره.

آرمین

۱۳۹۵/۳/۲۱
سلام از سایت خوبتون!!!????