خانهاخبار
در WWDC 2016 خبری از معرفی دستگاه جدید نیست!

در WWDC 2016 خبری از معرفی دستگاه جدید نیست!

شهر سانفرانسیسکو در هفته پایانی خرداد میزبان کنفرانس WWDC 2016 اپل است؛ کنفرانسی که همیشه برای کاربران و توسعه دهندگان هیجان انگیز بوده است. انتظار می رود که در کنفرانس امسال شاهد معرفی ویژگی‌های جدید iOS 10 باشیم، اما بعید است دستگاه جدیدی در روز آغازین کنفرانس معرفی شود.
۱۳۹۵/۳/۱۶

اگر انتظار دارید در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل، که در تاریخ 24 خرداد برگزار می شود، شاهد معرفی آیفون 7 یا مک‌بوک پروهای جدید باشید، خبر بدی برایتان داریم: یک منبع آگاه از شرکت اپل عنوان کرده است در کنفرانس WWDC 2016 هیچ دستگاه جدیدی معرفی نمی‌شود و این کنفرانس فقط به نرم‌افزار و توسعه نرم‌افزاری می‌پردازد.

اگرچه این خبر وعده دیدار با آیفون 7 و مک‌بوک پروهای جدید را به پاییز موکول می‌کند، حداقل می‌توانیم به معرفی نسخه جدید سیستم عامل iOS دلخوش باشیم. iOS 10 نسخه جدید سیستم عامل موبایل اپل است که به احتمال قریب به یقین شاهد معرفی ویژگی‌های جدید و رابط کاربری تغییریافته آن در WWDC امسال خواهیم بود.

 

image

 

البته کاربران OS X نیز از WWDC 2016 بی نصیب نخواهند ماند. پیش‌بینی می‌شود دستیار شخصی اپل در نسخه 10.12 به کامپیوترهای مک بیاید و کاربران امکان استفاده از قابلیت‌های سیری را روی کامپیوترهای خود پیدا کنند. همچنین در SDK جدید سیری امکان ادغام و فراخوانی این دستیار شخصی در اپلیکیشن‌های شخص ثالث محقق خواهد شد.

کنفرانس WWDC 2016 اپل از 13 تا 17 ژوئن (24 تا 28 خرداد) در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود و تیم کوک، با ایراد سخنرانی و معرفی محصولات جدید، کنفرانس را آغاز می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

نیما

۱۳۹۵/۳/۱۷
اپل که هر دوماه یه بار داره اپ می ده بیرون که باگ های اپ های قبلیشو درست کنه از کدوم کیفیت حرف می زنی شما؟
سالی یه گوشی می ده بیون؟ 6و 6sو+6و +6s و se مجموعا شد 5تا گوشی درسته گوشی اصلیش 6ـه بقیه اصلاح شده 6 هستن این مورد هم درباره بقیه برندا از سامسونگ الجی اچ تی سی و ... هم هست اپل گوشی با قیمت خیلییییییییی زیاد (چندین برابر ارزش واقعی) می ده بیرون بقیه برندا هم گوشی گرون(پرچم دار) و میان رده و حتی پایین رده هم می دن بیرون برای قشرهای مختلف
فعلا اپل بره دنبال برنامه نویسی ios امید است 100 سال دیگه بتونه یه سیستم عامل بدون باگ بده بیرون

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۳/۱۶
بابا یه خورده کمتر دنبال اپل حرف دربیارد

sepehr

۱۳۹۵/۳/۱۶
وا یعنی چی معرفی نمیشه این همه الکی منتظر بودیم؟ایا مطمئنید؟باتشکر از جی اس ام?

امين

۱۳۹۵/۳/۱۶
دوستان اپل كه مث سامسونگ و الجي و هواوي و سوني و اچ تي سي و...بقالي كه نزده از سيم اسكاچ بفروشه تا لاحاف دوشك او تنها كاري كه نكنه ساخت گوشي بدرد بوخور باشه و هي بخواد گوشي بده اپل يه كمپانيه (با ارزش مند ترين برند جهان) عظيمه كه شهريور هر سال يه ابر گوشي ميده وسلام و در طول اين يه سال نرم افزار خودشو قوي ميكنه و رضايت مردومو جلب ميكنه ?????

mohammad

۱۳۹۵/۳/۱۶
غیب میگین! اصلا چیزی مونده که بخواد معرفی کنه؟ یا سال های قبل چیزی معرفی کرده؟