خانهاخبار
رده بالای ویندوزی دیگری به بازار می‌آید: HP Elite X3

رده بالای ویندوزی دیگری به بازار می‌آید: HP Elite X3

اچ پی گوشی ایلایت ایکس 3 خود را به ویژگی‌هایی فوق‌العاده مجهز کرده است: تراشه اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم، سنسور اثر انگشت و اسکنر عنبیه. این گوشی با ویندوز 10 موبایل کار یک کامپیوتر شخصی را برای شما می‌کند.
۱۳۹۵/۳/۱۶

گوشی Elite X3 اچ‌پی را به خاطر می‌آورید؟ همان گوشی رده‌بالای اچ‌پی که اولین بار در دسامبر گذشته در آمریکا مطرح شد. حالا اچ پی به سختی مشغول کار است تا این گوشی را روانه بازار کند. Elite X3 نمایشگر 5.96 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 دارد؛ نمایشگری که از نوع آمولد است و با گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود. این گوشی تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام را در دل خود دارد؛ تراشه‌ای با پردازنده چهار هسته‌ای و فرکانس 2.15 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 530. حافظه رم این گوشی 4 گیگابایت از نوع LPDDR4 و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است. امکان ارتقای حافظه تا 2 ترابایت نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

 

image

 

رده‌بالای جدید اچ‌پی دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی دارد و دوربین جلو آن نیز 8 مگاپیکسلی است. سنسور اثر انگشت و همچنین اسکنر عنبیه نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. اما امکانات این گوشی به همین موارد خلاصه نمی‌شود و Elite X3 با داشتن گواهینامه IP67 در عمق 1 متری آب، به مدت 30 دقیقه دوام می‌آورد. باتری 4150، شارژ وایرلس Qi و PMA، ویندوز 10 موبایل و کانتینیوم از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

اچ‌پی با ایلایت ایکس 3 به دوستداران گوشی‌های ویندوزی فرصت می‌دهد تا رده‌بالای جدیدی در دست بگیرند؛ رده‌بالایی که ساخت مایکروسافت نیست. در حال حاضر قیمت و زمان عرضه گوشی هنوز مشخص نشده است. اچ‌پی ویدئوی زیر را برای این گوشی منتشر کرده تا با مشخصات آن بیشتر آشنا شوید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

فرهاد علیزاده

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
تاریخ عرضه به بازار ایرانو میدونه کسی از دوستان؟؟؟

sajjad

۱۳۹۵/۳/۲۳
داداش قول نه غول

Sadegh

۱۳۹۵/۳/۱۶
فقط ios درسته محدودیت داره ولی یه چیز دیگست کسایی که با اپل کار کردن میفهمن

Arya

۱۳۹۵/۳/۱۶
این دیگه چه قول بی شاخو دمیه.بهترین امکانات تمام گوشیها توش هست...!

علیا

۱۳۹۵/۳/۱۶
تکلیف مایکروسافت با نرم افزارش که معلومه.
بارها اعلام شده که مایکروسافت از ویندوز 10 پشتیبانی خواهد کرد و به گسترش این سیستم عامل برای موبایل ادامه خواهد داد. چون ادامه ی حیات مایکروسات در اینه که برای تمام گجت ها بتونه سیستم عاملی یکپارچه داشته باشه تا در فضای ابری که پروژه ی اصلی آینده ی این شرکت هست بتونه موفق عمل کنه.
اما اون چیزی که فعلن در پرده ای از ابهام قرار داره بخش سخت افزاری گوشی های مایکرسافت یا همون لومیاها هست.
احتمالن مایکروسافت این بخش رو زیاد جدی نمیگیره چون هدفش این نیست که مثل اپل خودش تبدیل به غول سخت افزاری بشه. بلکه دوست داره مثل گوگل شرتهای دیگه سخت افزار رو بسازند و این شرکت نرم افزار رو بسازه. توی این هدف هم آینده ی مایکروسافت روشن تر از گوگل هست. چون گوگل هیچ نظارتی بر آپدیت های دستگاه های اندرویدی نداره چون اندروید توسط شرت های سازنده گوشی بهینه سازی میشند. اما در ویندوز این اتفاق نمیفته و روی همه ی گوشی های ویندوزی همون ویندوز اصلی ریخته میشه.