خانهاخبار
افشای تصویر دیگری از آیفون 7: این بار رز گلد

افشای تصویر دیگری از آیفون 7: این بار رز گلد

این روزها مدام اخبار و تصاویری از گوشی بعدی اپل منتشر می‌شود. امروز تصویر دیگری از بدنه پشتی iPhone 7 به بیرون درز کرده است، به رنگی تازه.
۱۳۹۵/۳/۱۱
image

 

انگار قرار است هر هفته تصویر تازه‌ای از آیفون 7 فاش شود. تا به حال هم تصاویری از قاب جلو و قالب بدنه آن منتشر شده است و هم تصاویری از قاب پشتی آیفون 7 نقره‌ای و طلایی. نکته مشهود در همه این عکس‌ها این است که آیفون 7 بسیار شبیه آیفون 6 خواهد بود و نباید انتظار داشته باشیم طراحی خیلی متفاوتی ببینیم.

حاالا تصویر تازه‌ای از قاب فلزی آیفون بعدی منتشر شده است. برخلاف تصویرهای قبلی، در این عکس تجهیزات دوربین نصب نشده‌اند؛ درنتیجه اطلاعات تازه‌ای درباره دوربین به دست نمی‌دهد، اما جای آن کاملا مشخص است. نوار پلاستیکی به گوشه‌های بالایی و پایینی دستگاه منتقل شده و نوار آنتن هم کاملا حذف شده است.

حالا که تصاویر متعددی از آیفون 7 دیده‌ایم، کنجکاوی‌مان بر آیفون 7 پلاس متمرکز شده است. آیا دوربینش دو سنسور خواهد داشت؟ آیا کانکتور هوشمند سه‌نقطه‌ای خواهد داشت؟ باید منتظر اخبار جدید بمانیم.

به نظر شما آیفون 7 پلاس چه تفاوتی با آیفون 7 و آیفون 6اس پلاس خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Amin

۱۳۹۵/۳/۲۸
Apple harchi bde har chi baz man miram o mikharam alan 6s daram parsal 6 kharidm o sale ghablesh 5s va hich vaght az hich kodome inha narazi nabodm.

Alireza

۱۳۹۵/۳/۱۲
پشت گوشی رو موش خورده؟؟؟

محمدرضا

۱۳۹۵/۳/۱۲
جلوی گوشی که مشخصه چی میشه ،پشتش هم یک قدم رو به عقبه

محمد

۱۳۹۵/۳/۱۱
به نظر من که اصلا قشنگ نیس امیدوارم کیفیتش بالا باشه
نظرات من اصلا چاپ نمیشه نمیدونم چرا!!!

taha

۱۳۹۵/۳/۱۱
طراحی جالبی نداره...:/