خانهاخبار
ویدیوی آنباکس Xiaomi Mi 4 (اختصاصی جی‌اس‌ام)

ویدیوی آنباکس Xiaomi Mi 4 (اختصاصی جی‌اس‌ام)

در جدیدترین ویدئوی آنباکسینگ جی‌اس‌ام به سراغ شیائومی Mi 4 رفته‌ایم. اگر از طرفداران این برند تازه‌کار چینی هستید و یا قصد خرید یکی از گوشی‌های آن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این ویدئوی آنباکسینگ را تماشا کنید.
۱۳۹۵/۳/۱۱

معمولا وقتی از چینی بودن یک تلفن هوشمند صحبت می‌شود، تصوری از گوشی بی‌کیفیت در ذهن اکثر افراد ایجاد می‌شود. اما به جرئت می‌توان گفت که این داستان حالا کمی متفاوت‌تر از گذشته شده است. برند شیائومی محصولات خود را با این هدف وارد بازار کرد که تفکر مردم دنیا را از گوشی‌های بی‌کیفیت چینی به سمت محصولی باکیفیت و در عین حال ارزان تغییر دهد.

تاکنون چندین مدل از گوشی‌های شیائومی وارد بازارهای جهانی شده و چند ماه است که این برند، بازار ایران را نیز هدف قرار داده است. هم‌اکنون یکی از محصولات شاخص شیائومی در بازار ایران Mi 4 است که به‌زودی بررسی تخصصی آن در جی‌اس‌ام منتشر می‌شود. اما پیش از انتشار بررسی تخصصی، بد نیست به بسته‌بندی و محتویات جعبه آن نگاهی بیندازیم. از این رو ویدئوی آنباکس آن را تهیه کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. 

هنگامی که اولین گوشی‌های شیائومی وارد بازار شده بود، خیلی‌ها بسته آن را شبیه جعبه محصولات اپل، به‌ویژه آیفون، می‌دانستند. ویدئوی زیر را ببینید و به ما بگویید نظر شما در این مورد چیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مرتضی

۱۳۹۵/۳/۱۷
سلام
لطفا موقع آنباکس گوشی رو روشن کنین و همچنین شارژر و هندزفری رو هم نشون بدین

محمد

۱۳۹۵/۳/۱۳
لطفأ برسى تخصصى مى٥ را بگذاريد اخه اين گوشى كه انباكس كرديد مال سال قبله

mawmad

۱۳۹۵/۳/۱۲
mi 5 رو آنباکس کنید اینا چیه اخه

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۳/۱۱
یه پیشنهاد دارم و ازتون میخوام توجه کنید لطفا موقع آنباکس از نمای بالا فیلمبرداری کنید و مهمتر اینکه گوشی رو روشن کرده و یه گشتی بزنید تا خیلی بهتر از این آنباکس ها باشه !

امین

۱۳۹۵/۳/۱۱
یه خواهش دارم اونم اینه که وقتی گوشی رو آنباکس میکنین گوشی رو روشن کنید منو هاش و اینارم ببینیم مرسی .