خانهاخبار
حداقل حافظه آیفون 7: 32 گیگابایت

حداقل حافظه آیفون 7: 32 گیگابایت

گفته می‌شود اپل قصد دارد نسخه 16 گیگابایتی را از iPhone 7 حذف کند و این گوشی را با حداقل حافظه 32 گیگابایت عرضه کند.
۱۳۹۵/۳/۱۱
image
 
 
تا همین حالا هم امسال گوشی‌های هوشمند متعددی به بازار آمده‌اند، از اچ‌تی‌سی 10 بگیرید تا دو گوشی سامسونگ گلسی اس7. اما باز هم گوشی‌های دیگری معرفی می‌شوند و در میان آن‌ها از همه مهم‌تر نسل بعدی آیفون است. اچ‌تی‌سی و سامسونگ توقعات را بالا برده‌اند و کوپرتینونشین‌ها برای رقابت با آن‌ها باید بتوانند محصولی درجه یک عرضه کنند. طبق گزارش‌های محققان، اپل قرار است نسخه 16 گیگابایتی آیفون را حذف کند و آیفون 7 را با حافظه داخلی حداقل 32 گیگابایت به بازار بفرستد.
 
در این سال‌ها شرکت تیم کوک به‌ازای هر مرحله بالاتر رفتن حافظه، قیمت آیفون را 100 دلار بیشتر کرده؛ این در حالی است که گوشی‌های اندرویدی با قراردادن درگاه میکرو اس‌دی هزینه افزایش حافظه را به‌مراتب کمتر کرده‌اند. هرچند بعید است اپل امکان استفاده از حافظه خارجی به کاربرانش بدهد، جایگزینی نسخه 16 گیگابایتی با 32 گیگابایتی کمی دست کاربران را بازتر می‌کند.
 
اپل همیشه در مرکز فرهنگ «برای هر چیزی اپلیکیشنی وجود دارد» بوده است، ولی با این همه اپلیکیشن دیگر نمی‌توان با حافظه 16 گیگابایتی راحت زندگی کرد. همین حالا هم با دوربین آیفون 6اس، که عکس‌هایی با کیفیت بالا و ویدئوهای اچ‌دی می‌گیرد، خیلی سریع 16 گیگابایت حافظه دستگاه شما پر می‌شود و دیگر هیچ‌جایی برای اپلیکیشن‌ها وجود ندارد.
 
محققان چینی سایت Mobipicker ادعا کرده‌اند حداقل حافظه آیفون جدید 32 گیگابایت است. اگر این تغییر ایجاد شود، آیفون 7 اولین آیفونی می‌شود که نسخه 16 گیگابایتی ندارد، چون حتی اولین آیفون تاریخ هم اوایل سال 2008 در نسخه 16 گیگابایتی عرضه شد. همچنین گفته می‌شود آیفون بعدی، مانند آیفون 6اس، رم 2 گیگابایتی خواهد داشت.

به نظر شما حداقل حافظه موردنیاز برای آیفون چند گیگابایت است؟

 
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

mahdi

۱۳۹۵/۳/۱۱
خدا کنه اپل همچین کاری بکنه چون 16 خیلی کم بود 64 تفاوت قیمتش بالاست ولی 32 خوب مخصوصا ایفون که متاسفانه حافظه جانبی نمیخوره البته در مورد ایفون 6اس این شایعه بود که نشد الانم معلوم نیست چون اگه اپل نسخه 16 بردار جاش 32 بذار خودبه خود نسخه 64 فروشش میاد پایین و برای اپل خبر خوبی نیست

مهدی

۱۳۹۵/۳/۱۱
32 خوبه ولی حدودا 27/28 گیگ در دسترس کاربره واسه ابدیتو اینجور چیزا...

مهدی

۱۳۹۵/۳/۱۱
32 خوبه ولی حدودا 27/28 گیگ در دسترس کاربره واسه ابدیتو اینجور چیزا...

علیا

۱۳۹۵/۳/۱۱
سود اپل در اینه که ارزانترین آیفون 16 گیگی باشه.
تولید آیفون 16 گیگی از تولید آیفون 32 گیگی هزینه ی کمتری داره در صرتی که مجبوره با قیمتی یکسان بفروش برسونه.
دومین نکته اینه که آیفون 16 گیگی خیلی بیشتر از آیفون 32 گیگی کاربر رو تشویق به استفاده از فضای ابری میکنه و این یعنی سود بیشتر برای ارائه دهنده های سرفیس فضای ابری.

محمد

۱۳۹۵/۳/۱۱
اى كاش شركتهاى تلفن همراه به فكر راهكارئ بودند تا فايلهاى سيستمى اينقدر از حافظه داخلى گوشيها را اشغال نكنند در هر برندى هم متفاوته مثلأ يه برندى از ٣٢ گيگ ٢٤ تا در دسترسه تو يه برند ديگه ١٨يا٢٠ گيگ به نظر بنده شركتها بايد به فكر باترى بيشتر حافظه داخلى بيشتر و تنوع و زيباى گوشيها باشند و چيزهاى كه كاربران به ان علاقه دارند به عنوان مثال عرض ميكنم همين شركت اپل مدتهاست كه كاربران ازش ميخواهند كه مدل ١٦ گيگ رابرداره و ٣٢ را جاش بزاره كه حالا خوشبختانه به اين نظر كاربران توجه كرده البته نه تنها اپل بلكه تمام برندها بايد به نظر كابران خود اهميت كامل بدهند