خانهاخبار
ایسوس هدست واقعیت مجازی Asus VR را به نمایش گذاشت

ایسوس هدست واقعیت مجازی Asus VR را به نمایش گذاشت

با وجودی که ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس امسال هدست واقعیت مجازی معرفی نکرده است، در محوطه مخصوصش در نمایشگاه یک هدست با بندی چرمی به چشم می‌خورد.
۱۳۹۵/۳/۱۰
image

 

ایسوس، که در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان امسال شرکت کرده است، در کنفرانس خود در این نمایشگاه محصولات جدیدی از جمله ربات خانگی، لپ‌تاپی فوق باریک، تبلتی قدرتمند و گوشی هوشمند جدیدش را معرفی کرد. اما در بین محصولات معرفی‌شده این شرکت نشانی از تولیدات مرتبط با واقعیت مجازی دیده نمی‌شود. این در حالی است که در محوطه مخصوص ایسوس در این نمایشگاه یک هدست واقعیت مجازی دیده می‌شود که جز نام آن، Asus VR، هیچ اطلاعات دیگری از آن نداریم. البته بند چرمی‌اش شباهت بسیاری به بند ZenWatch دارد که به آن ظاهری شکیل بخشیده است و از نظر ظاهری از هدست‌های فعلی موجود در بازار خوش‌قیافه‌تر به نظر می‌رسد.

در یکی-دو سال اخیر علاقه تولیدکنندگان محصولات فناوری به واقعیت مجازی افزایش یافته و کم کم تولید محصولاتی در این حوزه و عرضه آن به همراه تلفن‌های هوشمند در حال تبدیل شدن به استاندارد است و این هدست واقعیت مجازی شاید نشانه‌ای از ورود ایسوس به این عرصه باشد. البته ایسوس پیش از این اعلام کرده بود که به واقعیت افزوده (Augmented Reality) بیش از واقعیت مجازی (Virtual Reality) علاقه دارد و در سال 2016 قصد دارد هدستی در این زمینه معرفی کند. اگر ایسوس همچنان بر سر عقیده‌اش باقی مانده باشد، نمایشگاه کامپیوتکس جایی نیست که این شرکت از هدست واقعیت افزوده خود رونمایی کند.

نمایشگاه کامپیوتکس 2016 از 11 خرداد به مدت 5 روز در تایپه، پایتخت تایوان، برگزار می‌شود. این نمایشگاه تمرکز ویژه‌ای بر سخت‌افزارهای گرافیکی و پی‌سی‌های مخصوص گیمرها دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)