خانهاخبار
ZTE Axon 7 رسما معرفی شد

ZTE Axon 7 رسما معرفی شد

زد تی ای نسل جدید پرچمداران خود را معرفی کرد. اکسون 7 نام این گوشی جدید تمام فلزی است که تا دو ماه دیگر وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۵/۳/۸

ZTE دیروز رسما از گوشی Axon 7 رونمایی کرد. بدنه تمام فلزی این گوشی ابعادی برابر با 151.8 در 75 در 8.7 میلی‌متر دارد و وزن آن معادل 185 گرم است. نمایشگر 5.5 اینچی ZTE Axon 7 وضوح 2560 در 1440 پیکسل دارد و با فناوری گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود.
درون دستگاه پردازنده اسنپ‌دراگون 820 همراه با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به خدمت گرفته شده، اما مدل دیگری از آن مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

image

 

اکسون 7 در قسمت جلو از دوربینی 8 مگاپیکسلی و در عقب از دوربینی 20 مگاپیکسلی با سنسور Isocell سامسونگ بهره می‌برد که قادر به فیلم‌برداری با کیفیت 4K است.
اسپیکر استریو و چیپ پیشرفته صدا از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار است که تجربه شنیدن صدایی عالی را به کاربر می‌دهد. همچنین پشتیبانی از Quick Charge 3.0، اسکنر اثر انگشت، USB Type-C و باتری 3140 میلی‌آمپرساعتی از جمله ویژگی‌های دیگری است که برای این گوشی می‌توان به آنها اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

علی

۱۳۹۵/۵/۲۴
چین

maishi

۱۳۹۵/۴/۲۴
اره دیه چینو کپی کاری

maishi

۱۳۹۵/۴/۲۴
سلام
ببین داش من به شخصه گوشی زیاد داشتم ولی از وقتی htc خریدم واقعا یه چیز دیگست واقعنا .
درمورد هنگی و این حرف همش چرته
ولی htc یه بدی داره و مشکل تمام گوشی هاشه اونم اینه که خیلی براش اپدیت میاد و بیشتر این اپدیتا باعث خرابی گوشی میشن اگه قید اپدیت کردنو بزنی بدون شک 3 سال برات کار میکنه
تاکیید میکنم اپدیت نکنید هیچ مشکلی نمیخورید

علی

۱۳۹۵/۳/۹
htc 10 که 160 گرم وزن داره واقعا بهترین و سبک ترین گوشی فلزیه

علی

۱۳۹۵/۳/۹
اچ تی سی ها هنگی ندارن دوست عزیز مطمئن باش