خانهاخبار
Moto Z، پرچمدار جدید لنوو، ماژولار است

Moto Z، پرچمدار جدید لنوو، ماژولار است

تا یک ماه دیگر لنوو از پرچمدار جدید خود به نام موتو زد رونمایی خواهد کرد. این گوشی جدید از ویژگی ماژولار بودن برخوردار است و با نصب کیس‌هایی می‌‌شود امکانان جدیدی به آن افزود.
۱۳۹۵/۳/۸

لنوو آماده می‌شود تا در 20 خرداد از پرچمدار جدیدی به نام Moto Z رونمایی کند. یکی از ویژگی‌های بارز این گوشی، قابلیت ماژولار بودن است که همچون LG G5 می‌توان امکانات و قابلیت‌های بیشتری به گوشی افزود.
دارندگان Moto Z با نصب کیس‌هایی به نام MotoMods اجازه خواهند یافت تا گوشی خود را به اسپیکر استریو، مینی پروژکتور، باتری اضافی و دوربین قوی‌تر مجهز کنند. هر یک از این کیس‌ها بسته به کارشان Adventure ،Theater ،Stereo ،Power ،Style ،Pro camera نام گرفته‌اند و از طریق پین‌های پشت گوشی به دستگاه متصل می‌شوند.
انتظار می‌رود Moto Z پردازنده اسنپ‌دراگون 820، حافظه رم 4 گیگابایتی، 32/64 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 5.2 اینچی QHD در اختیار داشته باشد و سه هفته آینده در Lenovo Tech World از آن رونمایی شود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

.........................................

۱۳۹۵/۸/۳۰
لنوو خیلی از سامسونگ بهتره من خودم سامسونگم رو فروختم والان لنوو رو دارم ازشم خیلی راضیم از سامسونگ که خیلی بهتره
من از شرکت هایی که کیفیت ندارم و دارن پول برندشوم رو میگیرند اصلا دوست ندارم مثل سامسونگ

.........................................

۱۳۹۵/۸/۳۰
به این میگن تکنولوژی به این میکن خلاقیت به این میگن نواوری نه اشغالایی که اپل و سامسونگ میسازن با قیمتهای واقعا فضایی میدن دست مردم یکم یادبگیرن ببینن تکنولوژی یعنی چی با اون همه ادعا طرفداراشونم ببینن.دمت گرم لنووا فوق العاده اس

.........................................

۱۳۹۵/۸/۳۰
تبلت ش رو دارم واقعا کارش خوبه خودم هم فکر نمیکردم تا این حد خوب باشه