خانهاخبار
تایید Xperia E5 سونی و تاریخ معرفی آن

تایید Xperia E5 سونی و تاریخ معرفی آن

سونی با انتشار تصاویری از اکسپریا ایی 5، عرضه این گوشی جدید را تایید کرد؛ گوشی هوشمندی که از مشخصات سخت‌افزاری نه چندان قدرتمندی استفاده می‌کند و انتظار می‌رود تا در نیمه خرداد از آن رونمایی شود.
۱۳۹۵/۳/۴

روز گذشته خبر احتمال عرضه Xperia E5 سونی را منتشر کردیم که نام آن در اسنادی به زبان روسی آورده شده بود. سونی امروز در فیسبوک و توییتر خود عرضه Xperia E5 را تایید کرد، هرچند که خبر آن را خیلی زود از حساب خود حذف نمود.
در این تیزرهای تبلیغاتی می‌بینیم که طراحی E5 تا چه اندازه به سری Xperia X نزدیک است و از خط مشی آن پیروی می‌کند. در Xperia E5 خبری از بدنه فلزی و شیشه 2.5D نیست، همچنین به نظر می‌رسد گوشی‌های دستگاه نیز تیزتر شده است. علاوه بر این جای دکمه‌‌های پاور و راکر صدا به نیمه بالایی انتقال یافته است تا کاربر استفاده راحت‌تری از آنها داشته باشد. اگرچه شایعات پیشین به نمایشگر 4.6 اینچی اکسپریا ایی 5 اشاره کرده بودند، چیزی که در این تصاویر دیده می‌شود به نظر بزرگ‌تر است.
تاریخ جمعه 5 ژوئن، که در نمایشگر گوشی درج شده، ممکن است اشاره به زمان رونمایی از Xperia E5 داشته باشد؛ پس زمان زیادی باقی نمانده تا به تمام حقایق گوشی جدید سونی پی ببریم.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

جمال

۱۳۹۵/۳/۵
دوستانی که میگن ظاهر تکراری برام عجیبه حرفاشون!
مگه سامسونگ یا اپل تغییر خاصی میدن تو طراحیشون؟ هردو ظاهر بیضی شکل دارن با دکمه هوم مستطیلی و گرد ،فقط اندازه شون فرق میکنه و جای قرار گیری سوکت ها و اینجور چیزا ...واقعا نمیفهمم این انتقادات ازکجا میاد ...

mehdi

۱۳۹۵/۳/۵
مثلا بگو كدوم گوشي تغغيري در ضاهر داده منم بدونم هر چي باشه از پشت گوشي سامسونگ بهتره كه

mehdi

۱۳۹۵/۳/۵
دكمه پاور به اون بزرگي رو نميبيني

bardia

۱۳۹۵/۳/۵
چرا همه گوشیاش عینن همن؟ نمیخواد یه تغییری در ظاهر بده ؟

Mahdiof

۱۳۹۵/۳/۴
دکمه پاورش کو