خانهاخبار
عکس جدید از قالب بدنه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

عکس جدید از قالب بدنه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

عکس‌های فاش‌شده آیفون‌های جدید از بهبود دوربین در آیفون 7 و استفاده از دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس حکایت دارد.
۱۳۹۵/۳/۴

به‌تازگی عکس‌هایی از آیفون 7 و 7 پلاس فاش شده است؛ عکس‌هایی از پلیت‌های CNC که مراحل پایانی ساخت بدنه داخلی آیفون را نشان می‌دهد. در این عکس‌ها دیاگرام‌هایی دیده می‌شود که از طراحی پلیت این گوشی و برخی از اندازه‌های اجزای داخلی خبر می‌دهد. به نظر می‌رسد پلیت کوچک‌تر به آیفون کوچک‌تر 4.7 اینچی تعلق دارد.

 

image

 

هر دو عکس لورفته تایید می‌کند که دوربین iSight آیفون 7 لنز بزرگ‌تری دارد که، با توجه به اپرچر بزرگ‌تر آیفون 7 نسبت به نسل قبلی، در نور کم عکس‌های بهتری می‌گیرد. پلیت بزرگ‌تر، که به آیفون 7 پلاس تعلق دارد، دوربین دوگانه این مدل از آیفون را تایید می‌کند. پیش‌تر تحلیلگر اپل، مینگ چی کو، پیش‌بینی کرده بود آیفون 7 پلاس به دوربین دوگانه مجهز شود. این تحلیلگر همچنین گفته است که هر دو لنز به‌کاررفته در آیفون 7 پلاس 12 مگاپیکسلی هستند؛ یکی از آنها از لرزشگیر اپتیکی تصویر و دیگری از زوم اپتیکال 2 یا 3 برابری پشتیبانی می‌کند. سال گذشته اپل شرکت تصویربرداری LinX را خریداری کرد؛ شرکتی که تکنولوژی آن به دوربین گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد عکس‌هایی با کیفیت دوربین DSLR ثبت کنند.

 

 

image

 

گفته می‌شود تولید آیفون‌های جدید اپل آغاز شده و خبرهایی هم از سفارش دوربین آنها به سونی و ال‌جی سر زبان‌هاست. طبق روال هر سال، تا چند ماه دیگر (شهریور) نسل جدید آیفون‌های اپل رونمایی می‌شود. به همین دلیل با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آنها حتما خبرهای بیشتری در موردشان می‌شنویم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)