خانهاخبار
دوربین دوگانه و حافظه داخلی 256 گیگابایتی در آیفون 7 پلاس

دوربین دوگانه و حافظه داخلی 256 گیگابایتی در آیفون 7 پلاس

پرچمداران 2016 اپل دوباره خبرساز شدند. این‌بار تصاویری از برخی قطعات این گوشی‌ها از جمله حافظه داخلی و سنسورهای دوگانه دوربین به بیرون درز کرده است. در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۳/۲

اوایل سال 2016 میلادی شایعاتی پیرامون افزایش حافظه داخلی آیفون 7 پلاس به حجم 256 گیگابایت مطرح شد، اما دیگر به شکل جدی ادامه پیدا نکرد. این شایعه امروز دوباره جان گرفت و تصاویری از برخی چیپ‌هایی که احتمالا در دل این گوشی جای می‌گیرند به بیرون درز کرد. در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم؛ پس تا پایان با جی‌اس‌ام همراه باشید.

 

image

 

شایعات اخیر درباره حافظه 256 گیگابایتی پرچمدار بعدی اپل از تصویری سرچشمه می‌گیرند که یک کاربر در وب‌سایت Weibo منتشر کرده است. این تصویر حاوی دوربین‌های دوگانه احتمالی آیفون 7 پلاس و کارت‌حافظه داخلی از نوع NAND است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، سه نمونه کارت حافظه 16، 64 و 256 گیگابایتی، که از محصولات SanDisk هستند، کنار دوربین دوگانه چیده شده‌اند.

 

image

 

البته این‌ اولین شایعه پیرامون دوربین پرچمداران 2016 اپل نیست. به نقل از منابع آگاه، دوربین هردو گوشی، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، به لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز می‌شود. هم‌اکنون تنها دوربین‌ اصلی سری پلاس از این قابلیت بهره می‌برد، اما ظاهرا از این پس دوربین آیفون 7 هم از OIS بهره‌مند می‌شود. برای تولید سنسورهای موردنیاز، اپل با کمپانی‌های ال‌جی و سونی قرارداد منعقد کرده است.

نظر شما درباره امکانات آیفون 7 و 7 پلاس چیست؟ آیا بهتر نبود به جای افزایش حافظه به 256 گیگابایت، ابتدا حافظه 16 گیگابایتی از خط تولید خارج می‌شد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۳/۳
عالیه

u

۱۳۹۵/۳/۳
بضي كساني كه ميخان فقط از اپل گوشي داشته باشن ب اين خاطر كه فكر ميكنن با خريد اون تك ميشن ، كمبود ظرفيت رو به جون ميخرن و اپل واسه همين اشخاص حاضر نيس ظرفيت ١٦ رو حذف كنه و حتما تا حالا براورد كرده ديده ١٦ در جهان فروش خوبي داشته ك اصن حاضر نيس اونو حذف كنه

محمد

۱۳۹۵/۳/۳
باید به جای 256 گیگ حافظه های 32و64و128 گیگ تولید میکرد
نه اینکه هنوزم دارن 16 گیگ میزنن

Mobile

۱۳۹۵/۳/۲
این فون آرنا و بعضی از سایتا هم بی کارن ها...
دوربین دوگانه در ال جی جی 5 هست و حتی هواوی و گوشیای چینی هم دوربینشون دوگانه شده و در کل دیگه چیزه جدیدی نیست !! مموری کارت های 128 هم که فراوان در بازار هست و 256 هم که به زودی... در کل منظور این هست که چیزه خاصی نیست این خبر ولی چون اپل هست اینقدر گنده اش میکنن و هی خبر ساز میشه... ای بابا

محمد

۱۳۹۵/۳/۲
اين سياست اپله كه گوشيهاشرو را با حافظه ١٦ گيگ ميده و بدون حافظه جانبى تا كاربران به خاطر حافظه كم مجبور بشن مدلهاى ٦٤ و بالاتر را انتخاب كنند تا پول بيشترى به جيب بزنه چون اگه٣٢ بزنه بيشتر كاربران ميرن سمت اين مدل به اين سياست اپل ميگن كلاه گذاشتن سر مشترى