خانهاخبار
زن فون‌های جدید ایسوس، در سه نسخه با دوربین 23 مگاپیکسلی

زن فون‌های جدید ایسوس، در سه نسخه با دوربین 23 مگاپیکسلی

ایسوس نسل سوم زن فون‌های خود را در سه نسخه با اندازه و مشخصات مختلف عرضه می‌کند.
۱۳۹۵/۳/۱

نسل سوم زن‌فون ایسوس به‌زودی معرفی می‌شود و ما اکنون جزئیات دقیق‌تری از این محصول به دست آورده‌ایم. این گوشی سه نسخه با اندازه و ویژگی‌های متفاوت دارد؛ نسخه‌هایی که قیمتشان از 110 دلار شروع و به 370 دلار ختم می‌شود.

زن‌فون 3 ایسوس سه نسخه با نمایشگرهای 4.5 اینچ، 5 و 5.5 اینچ دارد (البته ممکن است نسخه سوم 6 اینچی باشد). نمایشگر این گوشی‌ها با محافظ گوریلا گلس 4 پوشانده شده است. در بخش پشتی برخی از این مدل‌ها (احتمالا مدل‌های گران‌تر) از بدنه شیشه استفاده شده است و در پنج رنگ سفید، نقره‌ای، طلایی، رزگلد و سیاه عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها فریم فلزی دارند و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند که البته جایگاه سیم‌کارت دوم و کارت حافظه مشترک است.

 

image

 

ایسوس در سری سوم گوشی‌های زن‌فون استفاده از تراشه‌های اتم را کنار گذاشته و در 50 درصد گوشی‌های جدیدش از تراشه‌های اسنپدراگون استفاده کرده است. البته این شرکت رسما اعلام کرده که 90 درصد گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون و مابقی از تراشه مدیاتک بهره می‌برند. رده‌بالاترین گوشی این مدل از 4 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است وامتیاز 135000 را در بنچ‌مارک Antutu کسب کرده. این دستگاه‌ها با اندروید 6 مارشمالو و رابط کاربری ZenUI 3.0 عرضه می‌شوند.

image

مدل‌های پیشرفته‌تر زن‌فون 3 دوربین 23 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی دارند. نسل جدید زن‌فون‌های ایسوس روز 30 مه با شروع نمایشگاه کامپیوتکس در تایپه رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

amir

۱۳۹۵/۳/۱
zenfone 2 که گوشی خوبی بود نسبت به قیمته ارزونش احتمالا این گوشی هم جزو 6 گوشی برتر بشه

جمال

۱۳۹۵/۳/۱
تراشه های اتم چیه؟
منظورتون تراشه های اینتل بود دیگه؟