خانهاخبار
اخبار جدید در مورد وجود کانکتور هوشمند در آیفون 7

اخبار جدید در مورد وجود کانکتور هوشمند در آیفون 7

آیا iPhone 7 به کانکتور هوشمند مجهز خواهد بود؟ شایعات جدید تایید کرده‌اند که در آیفون تازه نباید منتظر این تکنولوژی باشیم.
۱۳۹۵/۳/۱
image

 

این روزها بحث بسیاری سر کانکتور هوشمند اپل درگرفته است، چون هیچ‌کس واقعا نمی‌داند که در آیفون بعدی آن را خواهیم دید یا نه.

کانکتور هوشمند اولین بار در آیپد پرو 12.9 اینچی ظاهر شد و بعد از آن در آیپد پرو 9.7 اینچی هم به کار گرفته شد. در دو ماه گذشته نیز مرتبا خبرهای ضد و نقیضی درباره استفاده از این تکنولوژی در آیفون جدید به گوش می‌رسید.

آخرین شایعه‌ای که Macotakara منتشر کرده است خبر قبلی را تایید می‌کند که آیفون 7 از کانکتور هوشمند بهره نخواهد برد: «آیفون 7، که همچنان در دست ساخت است، نه تنها از کانکتور هوشمند پشتیبانی نمی‌کند، بلکه دو اتصال برای سنسوری را هم که قبلا داشت از دست داده است.»

طبق این گزارش، آیفون بعدی کاملا شبیه آیفون 6اس خواهد بود که این خبر در تضاد با همه شایعاتی قرار می‌گیرد که می‌گفتند آیفون 7 طراحی پیچیده‌تری دارد.

واقعیت این است که کسی دقیقا نمی‌داند آیفون 7 کانکتور هوشمند خواهد داشت یا نه، اما اگر داشته باشد، می‌توانیم بگوییم که از شارژ وایرلس هم پشتیبانی می‌کند.

تاکنون، طبق شایعاتی که منتشر شده، می‌دانیم آیفون 7 ضدآب خواهد بود، درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون نخواهد داشت (شاید هم داشته باشد) و آیفون 7 پلاس از دوربین دوگانه بهره خواهد برد.

همان‌طور که می‌بینید، اخبار ضد و نقیضی درباره آیفون جدید به گوش می‌رسد. شما فکر می‌کنید آیفون 7 چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ آیا اپل می‌تواند غافلگیرمان کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

shervin

۱۳۹۵/۳/۷
موافقم هم برندی

mhakimi

۱۳۹۵/۳/۲
امیدوارم طراحی دوربین اصلیش این شکلی نباشه !

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۵/۳/۲
درسته که من طرفدار سامسونگم ولی به این خاطره که محصولات بهتری داره وگرنه هیچ سودی ازش بهم نمی رسه.کاش جابز زنده بود.الان مطمئنا وضعیت اپل بهتر بود و روی بقیه شرکتا هم تاثیر مثبت داشت چون تکنولوژی رو همه استفاده می کنن

نیما

۱۳۹۵/۳/۱
اگه طراحیش اینه خیلی زشته اومده جای دوربین و سنسورالجی 5 رو فقط برده گوشه بالا
هم زشته هم بدرد نخور

محمد

۱۳۹۵/۳/۱
دوربينش مثل الجى جى٥ است اما در كنار گوشى وابعاد كوچكتر