خانهاخبار
آیا آیفون 7 هم به لرزشگیر اپتیکی تصویر مجهز می‌شود؟

آیا آیفون 7 هم به لرزشگیر اپتیکی تصویر مجهز می‌شود؟

تاکنون تنها مدل پلاس آیفون‌های اپل به لرزشگیر اپتیکی تصویر مجهز بود، اما اکنون به نظر می‌رسد این ویژگی به آیفون‌های 4.7 اینچی اپل نیز رسیده است.
۱۳۹۵/۳/۱

تا‌کنون شایعات زیادی در مورد نسل جدید آیفون شنیده‌ایم؛ آیفون‌هایی که احتمالا آیفون 7 و 7 پلاس نام می‌گیرند. اگرچه به نظر می‌رسد این نسخه از آیفون‌ها تفاوت ظاهری زیادی با نسل قبلی خود ندارند، بهبودهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله آپگرد دوربین را به همراه دارند.

شایعات تاکنون از دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس خبر داده است؛ دوربینی که تثبیت‌کننده اپتیکی تصویر نیز دارد. با این حال موسسه Nomura Securities پیش‌بینی می‌کند که این بار هر دو آیفون به تثبیت‌کننده اپتیکی تصویر (OIS) مجهز می‌شوند. همان طور که می‌دانید، در حال حاضر تنها آیفون 6 پلاس و 6اس پلاس به تثبیت‌کننده اپتیکی تصویر مجهزند و اگر آیفون 7 هم از این ویژگی برخوردار شود، اولین آیفون 4.7 اینچی اپل خواهد بود که به OIS مجهز شده است. استفاده از OIS باعث بهبود کیفیت عکس به‌خصوص در نور کم می‌شود.

 

image

 

این موسسه همچنین اشاره می‌کند برخلاف سال‌های پیش، که سونی ماژول‌های دوربین آیفون را تولید می‌کرد، امسال احتمالا سونی نمی‌تواند در مدت معین تعداد ماژول موردنظر اپل را تولید کند و به همین دلیل بیشتر ماژول‌های دوربین اپل را این‌بار ال‌جی تولید خواهد کرد. همان طور که می‌دانید، اپل همیشه به دنبال دوربین عالی برای گوشی‌های خود بوده است و اکنون نیز تغییر تولیدکننده نباید روی کیفیت تاثیر بگذارد.

درست همچون سال‌های پیش، اپل آیفون‌های جدید خود را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند و با نزدیک شدن به این تاریخ شایعات، عکس‌ها و اخبار بیشتر و دقیق‌تری خواهیم شنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

Memory

۱۳۹۵/۳/۵
شما هم مشکل بینایی داری احتمالا...وقتی اپل ال جی رو انتخاب میکنه وقتی گوگل ال جی رو انتخاب میکنه نشون میده شرکت ها سامسونگ رو بنجول سازی بیش نمیبینند.

MYS5

۱۳۹۵/۳/۴
Memory سامسونگ توی هیچ زمینه ای کیفیت نداشته؟همه اینو میفهمن که کیفیت داشته مگه اینکه شما مشکل بینایی و کمبود منطق و اطلاعات داشته باشید.
و درضمن امار میگه کهs7 بهترین دوربین رو داره:))) بعدش هم htc10.من که الجی نمیبینم.کسی الجی میبینه؟:))))

aghil

۱۳۹۵/۳/۳
سلام _اپدیت 9.3.2 برای من اومده اما به جای دانلود update requested میاد باید چیکار کنم؟

amirfj

۱۳۹۵/۳/۳
تایید امنیت گوشی های الجی توسط دولت امریكا یادت رفته؟
فكر كنم توام نیاز ب مطالعه تاریخچه این دوشركت داری ها!!!

بهنام

۱۳۹۵/۳/۲
واقعا درسته.اپل بره جمع کنه بابا.هیچی نداره از خودش همش تکنولوژیهای بدرد نخور که سنار سی شایی نمیارزن.فقط پول اسمو میگیره