خانهاخبار
افشای رندرهای رسمی و قیمت Galaxy C5 و Galaxy C7

افشای رندرهای رسمی و قیمت Galaxy C5 و Galaxy C7

چند وقتی است خبرهایی در مورد سری جدید گوشی‌های سامسونگ به نام گلکسی سی می‌شنویم. اکنون رندرهای رسمی این دو گوشی میان‌رده به بیرون درز کرده است که در ادامه مطلب آنها را مشاهده خواهید کرد.
۱۳۹۵/۳/۱

در یک ماه گذشته، بارها تصاویر و اطلاعات مربوط به Galaxy C5 و Galaxy C7 سامسونگ را مشاهده کردیم. اکنون با فاش شدن رندرهای رسمی این دو گوشی، می‌توان به میان‌رده‌های جدید سامسونگ نگاهی واضح‌تر انداخت.

گلکسی سی5 و گلکسی سی7 از بدنه تمام فلزی و نمایشگر 5.2 و 5.7 اینچی Full HD بهره می‌برند که از نظر طراحی بسیار به سری One اچ‌تی‌سی شبیه‌اند. پردازنده‌های اسنپ‌دراگون 617 و 625 به ترتیب در این دو دستگاه به خدمت گرفته شده‌اند و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار داده شده است.

 

 

image

 

پیش‌بینی می‌شود دوربین اصلی و سلفی این گوشی‌ها 16 و 8 مگاپیکسل کیفیت داشته باشند و از باتری‌هایی با ظرفیت 2500 و 3300 میلی‌آمپرساعت، که قابلیت شارژ سریع دارند، استفاده کنند.
با این مشخصات سخت‌افزاری نباید از Galaxy C5 و Galaxy C7 انتظار قیمتی مقرون به صرفه داشت. شایعات این طور خبر داده‌اند که C5 با قیمتی حدود 335 دلار و C7 با قیمتی حدود 400 دلار به بازار وارد خواهند شد.

اولین اعضای خانواده Galaxy C ابتدا در چین عرضه می‌شوند، ولی تاریخ عرضه جهانی آنها هنوز مشخص نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

جواد

۱۳۹۵/۶/۸
دوستان شرکت سامسونگ رو که باباتون نساخته که بعضیا جوری دفاع میکنن انگار شرکت ما باباشونه htcسری 1 خیلی داغ ممیکنه . سامسونگ همچی عیبی حداقل درباره پرچم داراش نخوندم . ولی گوشی های سامسونگ معمولا عملکردی خیلی بهتر از htc داشته اینجور که من خوندم و احساس کردم باید یک باشگاه هواداران htcبزنن

مرتضی

۱۳۹۵/۳/۷
برو بازار موبایل ببین دیوایس هایی که جهت تست و نمونه گذاشتن .عکسالعمل مردم بعد از دیدن اچ تی سی چجوره.
عرض 5ثانیه اونو سرجاش میذارن .میدونی چرا.
چون رابط کاربریش چندش اوره .ماله اولین دوره تاچه.صفحه نمایش ال سی دی .فقط از روبرو باید نگاه کنی با کوچکترین زاویه تاار میشه.البته این مورد تو ایران کارایی داره و تو مترو واتوبوس کسی نمیتونه تو گوشیت فضولی کنه.احتمالا شما بخاطر همین طرفدارشین یا شاید باهاش گردو هم میشکنین.

مرتضی

۱۳۹۵/۳/۷
اره والا من که هم باهاش میخ رو دیوار میکوبم گردو میشکنم تا تو مترو هیچ کس نمیتونه فضولئ کنه تو گوشیم صفحه نمایش و فقط خودم میبینم .چه تکنولوژی

MYS5

۱۳۹۵/۳/۳
Yh جهت اطلاعت باید بگم که بازار بدجوری دسته سامسونگه تو میان دره ها هم با سریJ داره اقایی میکنه به همه.htc10 هم کوچیکترین تهدیدی برای اس7 نیست.نه 10 بلکه هیچ محصول htc نمیتونه بازار رو از دسته سامسونگ حتی به مقدار کوچک در بیاره.بعدشم سنسور چشم کپیه،اونوقت 3d تاچ کپی نیست؟.برای خودت ساخته های ذهن متخیلت رو میبافی و میری:))).اینایی که گفتی تو خوابم نمیشه دید

نیما

۱۳۹۵/۳/۱
اخ اخ چقدر ضایه کپی کرده ینی اگه اسم سامسونگ رو ازش ورداری عمر بشه فهمید اچ تی سی نیست
تازه میان رده ایی سامی می زنه که درحد میان رده پارسال اچ تی سیه
کپی کردن تا چه حد
اچ تی سی یه سنسور اثر انگشت گذاشت جلو گفتین از سامی تقلید کرده حالا این که کلا همه چیش کپیه اچ تی سیه چرا حرف نمی زنین هوادارای سامی بنجول؟
اچ تی سی یعنی کیفیت ینی احترام به مشتری ینی زیبایی