خانهاخبار
اشتراک‌گذاری اپلیکیشن‌های اندروید با دیگر اعضای خانواده ممکن شد

اشتراک‌گذاری اپلیکیشن‌های اندروید با دیگر اعضای خانواده ممکن شد

سال گذشته اپل قابلیت Family Sharing را به اپ‌استور اضافه کرد و حالا امسال شاهدیم که گوگل نیز قابلیت کتابخانه خانوادگی را برای گوگل پلی استور فعال می‌کند.
۱۳۹۵/۲/۳۰
image

 

در حالی که همه اخبار کنفرانس Google I/O را دنبال می‌کنند، گوگل ویژگی جدیدی به بخش قیمت‌گذاری و انتشار اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی اضافه کرده که ممکن است بسیار کارآمد باشد. این قابلیت، که کتابخانه خانوادگی (Family Library)  نام دارد، به شما اجازه می‌دهد خریدهایی را که از طریق گوگل پلی انجام داده‌اید با حداکثر 6 دستگاه به اشتراک بگذارید.

بسیاری از افراد برای اینکه از خرید چندباره اپ‌ها جلوگیری کنند مجبورند از یک حساب گوگل مشترک برای کل خانواده استفاده کنند، اما اکنون تنها کافی است یک نفر در خانواده اپی را خریداری کند و آن را با شش نفر دیگر به اشتراک بگذارد.

گوگل گفته است که تمام خریدهایی که بعد از تاریخ 2 ژوئیه (12 تیر) انجام شود برای اشتراک‌گذاری در کتابخانه خانوادگی در دسترس خواهند بود و خریدهای پیش از این موعد نیز برای فعال بودن این قابلیت اجازه توسعه‌دهندگان اپلیکیشن را لازم دارند. هنوز گفته نشده که قابلیت کتابخانه خانوادگی چه زمانی فعال می‌شود و فقط ذکر شده است که این قابلیت امسال رونمایی می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)