خانهاخبار
معرفی 9 اپلیکیشن تقویم برای اندروید (لینک دانلود)

معرفی 9 اپلیکیشن تقویم برای اندروید (لینک دانلود)

با وجود آن‌که حتی اولین موبایل‌ها هم تقویم داشتند، اپلیکیشن‌های تقویم با طرح‌ها و قابلیت‌های متنوع می‌توانند زندگی شما را منظم‌تر کنند. در ادامه با 9 نمونه از بهترین تقویم‌های اندروید آشنا می‌شویم.
۱۳۹۵/۲/۳۱

از همان اول که موبایل پدید آمد، تقویم جزء جدایی‌ناپذیر آن بوده است. تقویم یکی از بدیهی‌ترین ابزار ما برای سامان‌دادن به زندگی‌‌مان است. در ادامه بهترین اپلیکیشن‌های تقویم را به شما معرفی می‌کنیم تا نظم زندگی‌تان به هم نخورد.

 

aCalendar

 

image

 

اولین تقویم این فهرست aCalendar نام دارد؛ یکی از محبوب‌ترین و پرامکانات‌ترین اپلیکیشن‌های تقویم. استفاده از آن رایگان است و هیچ تبلیغی ندارد، اما برای دسترسی به تمام امکانات آن باید نسخه 4.99 دلاری‌اش را بخرید. این اپلیکیشن امکان گذاشتن رنگ‌های مختلف برای مراسم مختلف، انواع نمایش تقویم، انواع ویجت و... را دراختیارتان می‌گذارد و با تقویم گوگل هم هماهنگ است. در نسخه 4.99 دلاری امکانات بیشتری برای صاحبان کسب‌وکار در نظر گرفته شده است. aCalendar سال‌هاست که اعتماد کاربرانش را به خود جلب کرده.

image

 

Business Calendar

 

image
image
image

 

اگر از تقویم بیشتر برای قرارهای کاری و تجاری استفاده می‌کنید، Business Calendar گزینه خوبی برای شماست. از امکانات این اپلیکیشن می‌توان به این موارد اشاره کرد: انواع نمایش برای ماه، روز، سال و برنامه خاص؛ امکان نمایش چند روز آینده برای آن‌که ببینید در روزهای آینده چه کارهایی دارید؛ پشتیبانی از رویدادهایی که در روزهای مختلف تکرار می‌شوند و... نسخه 4.99 دلاری این اپلیکیشن بدون آگهی است و امکان انتقال به تقویم‌های دیگر، انتقال تقویم‌های دیگر به این اپلیکیشن و ویرایش هم‌زمان چندین رویداد را دارد. Business Calendar کمی شلوغ است، ولی به‌خوبی کار می‌کند.

image

 

Cal Calendar

 

image

 

اوایل که Cal Calendar به بازار آمد، به دلیل طراحی خاصش، توجه زیادی به خود جلب کرد. این اپلیکیشن از اپلیکیشن‌های Google Calendar و Exchange پشتیبانی می‌کند، ورودی صدا دارد و آدم‌هایی را که ممکن است به رویداد خاصی دعوت کنید به شما پیشنهاد می‌دهد. Cal Calendar با اپلیکیشن دیگری به نام Any.do: To-Do List هماهنگ می‌شود و با هم ترکیب بسیار کارآمدی می‌سازند.

image

 

Calendar Widget: Month

image

اغلب آدم‌ها به چند اپلیکیشن تقویم نیاز ندارند و دوست دارند یک تقویم زیبا نصب کنند. Calendar Widget به همین درد می‌خورد. تقویم‌های زیبایی با 80 طرح مختلف دارد که اندازه آنها قابل تغییر است. طراحی این اپلیکیشن واقعا زیباست، اما امکانات آن به گستردگی دیگر اپلیکیشن‌ها نیست.

image

 

DigiCal Calendar and Widgets

 

image

 

این اپلیکیشن هم مثل Cal Calendar همان‌قدر که به طراحی توجه کرده، به کاربرد هم توجه دارد. با این تقویم تمام تقویم‌هایتان را هماهنگ می‌کنید و آنها را در هفت طرح مختلف می‌بینید. علاوه بر امکانات عادی، از Google Calendar ،Exchange و Outlook پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های جذاب دیگری هم مثل پیش‌بینی آب‌وهوا دارد که این اپلیکیشن را برای علاقه‌مندان به اپلیکیشن تقویم گزینه مناسبی می‌سازد.

image

 

Google Calendar

البته به احتمال زیاد نیازی نیست به دنبال این گزینه بروید، چون Google Calendar روی اکثر گوشی‌های اندرویدی به‌طور پیش‌فرض نصب است. گوگل هر چند وقت تغییراتی در تقویمش می‌دهد. این بار تقویمش را با Material Design، امکانات پیشرفته برای مراسم، اتصال مستقیم به دیگر محصولات گوگل و پشتیبانی از Exchange عرضه کرده است.

image

 

Jorte Calendar and Organizer

 

image

 

بی‌شک یکی از دلرباترین تقویم‌های این فهرست است؛ چراکه با آن می‌توانید پس‌زمینه و آیکون‌های تقویم را خودتان انتخاب کنید و حتی فونت آن را هم به هر فونتی با فرمت ttf و itf تغییر دهید. این اپلیکیشن همچنین تقویم را بین چند دستگاه هم‌ساز می‌کند. به جز این‌ها، قابلیت‌های معمول یک تقویم را هم دارد. پس اگر دنبال تقویمی متفاوت می‌گردید، این یکی را از دست ندهید.

image

 

Sol Calendar

 

image

 

با این اپلیکیشن با یک تیر چند نشان می‌زنید: هم تقویم در اختیار دارید، هم هوای روزهایی را می‌بینید که در آن‌ها کار دارید و هم فهرست وظایفتان (to-do list) را در اختیار دارید. هم از تقویم گوگل پشتیبانی می‌کند، هم از ویجت‌ها و هم از Foursquare! اگر به دنبال تقویمی چندکاره هستید، SolCalendar را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

image

 

Today Calendar

 

image

 

Today Calendar یکی دیگر از تقویم‌های زیبای این فهرست است. اولین تقویمی بود که از Material Design استفاده کرد و با رنگ‌های تند و کنترل ساده استفاده از آن لذت‌بخش است. البته، برخلاف بعضی تقویم‌های ذکرشده، امکانات متعدد ندارد، ولی طراحی مینیمال آن می‌تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که به دنبال تقویمی ساده و زیبا هستند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

جلیل

۱۳۹۵/۳/۱۴
همه تو گوشیشون باد صبا دارن یعنی شعور همه پایینتز از شماس لااقل یه اسمی ازش میبردین!!!

sepidehdam

۱۳۹۵/۳/۱
به نظر من بادصبا از همه اینا خیلی بهتره توی همه مارکت ها میشه دانلودش کرد

ح

۱۳۹۵/۳/۱
تقویم فارسی مناسب برای ایران و به زبان فارسی تقویم بادصبا هست.لینک دانلودش همه جا هست

abbas

۱۳۹۵/۲/۳۱
پس باد صبا کو؟؟ ☺

tehran95

۱۳۹۵/۲/۳۱
اگه تقویم فارسی معرفی کنید خیلی بهتره. چون اکثر ما ایرانیها با تاریخ شمسی و البته تعطیلات قمری(!!) کار میکنیم.
-----------------------------
یه سوال خارج از موضوع هم داشتم؛ آیا این نرم افزارهایی که برای بهبود کیفیت دوربینهای گوشیها (بویژه اندرویدی) هست، صحت داره؟ اگر بله، چند نمونه خوبش رو معرفی کنید. ممنون