خانهاخبار
Spaces: سرویس اشتراک‌گذاری جدید گوگل

Spaces: سرویس اشتراک‌گذاری جدید گوگل

Spaces را می‌توان ترکیبی از پیام‌رسان و شبکه اجتماعی تلقی کرد که امکان اشتراک‌گذاری انواع محتوا از قبیل لینک، عکس، ویدئو و متن را در گروه‌هایی کوچک به کاربر می‌دهد.
۱۳۹۵/۲/۲۸

گوگل سرویس جدیدی به نام Spaces معرفی کرده است که می‌توان آن را ترکیبی از پیام‌رسان و شبکه اجتماعی دانست. اما درواقع Spaces بیشتر به درد کاربرانی می‌خورد که می‌خواهند انواع محتوا را در گروه‌های کوچک چند نفره به اشتراک بگذارند.

شما می‌توانید برای خانواده، دوستان یا مثلا همسفران تور آخر هفته‌تان اسپیس‌های مختلفی بسازید و افراد متفاوتی را به آنها اضافه کنید. در Spaces امکان اشتراک‌گذاری لینک، ویدئو، تصویر و متن وجود دارد و گوگل با کمک گرفتن از سرویس‌های یکپارچه خود این کار را برای شما بسیار آسان کرده است.

 

image

 

اعضای هر Space زیر محتوای اشتراک‌گذاری‌شده می‌توانند با سایرین تبادل نظر کنند و حتی محتوای جدید اضافه نمایند. ارسال محتوای جدید از طریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده می‌شود، ضمن اینکه پیگیری فعالیت‌های انجام‌شده در اسپیس‌های مختلف از طریق Activity امکان‌پذیر است.

 

image

 

گوگل در بخش جستجوی Spaces اجازه می‌دهد، بر اساس نوع محتوا، نتایج را از یکدیگر تفکیک کنید تا گشتن در میان مطالب برایتان راحت‌تر شود.
Spaces از هم‌اکنون روی سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است. ضمنا می‌توانید با رفتن به آدرس spaces.google.com از طریق مرورگر وب خود از این سرویس استفاده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)