خانهاخبار
نینتندو وارد صنعت سینما می‌شود

نینتندو وارد صنعت سینما می‌شود

Nintendo، که کمپانی خوش‌نامی در ساخت بازی‌های سرگرم‌کننده است، می‌خواهد توانایی‌اش را در ساخت فیلم بلند در مورد شخصیت‌هایش به رخ دیگران بکشد.
۱۳۹۵/۲/۲۷

همه با بازی قارچ‌خور و کمپانی سازنده آن، نینتندو، آشنا هستند. در سال 1993 فیلمی با اقتباس از این بازی ساخته شد که موفقیتی به همراه نداشت، اما دلیل نمی‌شود این شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی برای ساخت فیلمی پرطرفدار به کار گرفته نشود.

آقای تاتسومی کیمیشیما، مدیرعامل نینتندو، نیز با این نظر موافق است. مدیرعامل نینتندو در مصاحبه‌اش با روزنامه‌ای ژاپنی اعلام کرد که شرکتش در آینده نزدیک فیلم بلند خواهد ساخت. نینتندو به دنبال ساخت انیمیشنی سه‌بعدی است و پیرو آن در حال مذاکره با شرکایی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

 

image

 

در حال حاضر مشخص نیست کدام‌یک از شخصیت‌های معروف نینتندو برای ساخت فیلم انتخاب خواهد شد و مدیرعامل نینتندو نیز اعلام کرده که هنوز معلوم نیست Zelda برای این کار استفاده شود یا Mario. علاوه بر این، زمان عرضه فیلم هنوز مشخص نشده و اعلام شده است که تا 5 سال آینده فیلم بلند این کمپانی ساخته می‌شود.

با ساخت این فیلم انتظار می‌رود که نینتندو بتواند ضررهای مالی‌اش را در سال‌های اخیر جبران کند. در سه‌ماهه اول 2016 این کمپانی 148 میلیون دلار درآمد داشته که نسبت به زمان مشابه در سال قبل 61 درصد کاهش نشان می‌دهد. علت اصلی این افت درآمد نینتندو فروش پایین کنسول Wii U است که تحت تاثیر فروش خوب کنسول‌های PS و Xbox قرار گرفته.

اگر شما از دوستداران نینتندو هستید، باید خبر خوبی به شما بدهیم: در سال 2017 منتظر ارائه کنسول جدیدی از این کمپانی به نام NX باشید که البته هنوز هیچ ویژگی و مشخصاتی از آن منتشر نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Parsa

۱۳۹۵/۲/۲۸
نیتندو بازی ساز بزرگیه کنسول هاشم بد نبود مثلwii - 3D ds بیشترین فروش هارو تو اینا داشت البته اینم ک انیمیشنشو بسازن فکر بدی نیست ماریو رو همه میشناسن تقریبا و بنظرم از انیمیشنش بیشتر استقبال کنن کاری ب زمان اکرانش ندارم ولی من احتمال میدم از شخصیت های معروفش مثل ماریو کربای واریو دا