خانهاخبار
تلگرام به ویژگی‌های جدید آپدیت شد

تلگرام به ویژگی‌های جدید آپدیت شد

تلگرام به تازگی آپدیت جدیدی منتشر کرده که در آن شاهد تغییرات کاربردی و مفیدی بودیم و در ادامه به آن می‌پردازیم.
۱۳۹۵/۲/۲۷

شب گذشته تلگرام نسخه ۳.۹ برنامه‌اش را منتشر کرد. یکی از قابلیت‌های کاربردی و جالب که به این نسخه اضافه شده امکان ویرایش یا همان Edit پیغام‌های از پیش ارسال شده است. این قابلیت ‌را پیش از این در ویرایش پست‌ها در کانال های تلگرام دیده بودیم که با استقبال و رضایتمندی فراوان کاربران مواجه شد. نکته قابل ذکر در مورد این به‌روزسانی این است که کاربر می‌تواند پست‌ها و پیغام‌های ارسال‌شده خود را حداکثر تا ۲ روز پس از ارسالشان ویرایش کند و پس از ویرایش پیام، تگی با عنوان Edited کنار پیغام نمایش داده می‌شود؛ مشابه آنچه پیش از این در کامنت‌های فیس‌بوک دیده بودیم.

 

image

 

قابلیت جدید Scroll to buttom به نسخه iOS افزوده شده و از این پس وقتی در میانه گفتگو با شخص یا در گروهی هستید و از صفحه گفتگو خارج و مجدد واردش می‌شوید، به همان جایی بازمی‌گردید که در حال مشاهده بودید و دیگر به جدید‌ترین پیغام‌ها اسکرول نمی‌شوید.

 

image

 

 

با آپدیت به این نسخه می‌توان در گروه‌ها افراد مختلف را منشن کرد، حتی اگر آنها Username تلگرام تعریف نکرده باشند. همچنین با قابلیت جدید People List جستجوی سریع‌تر در لیست دوستان امکان‌پذیر می‌شود.

 

 

image

ویژگی‌‌های کاربردی دیگری مانند اضافه شدن مجموع ربات‌های inline مانند Pic@ به بخش ارسال فایل‌ها (Attachments)، نمایش ایموجی مربوط به استیکر در بخش نوتفیکیشن‌ها و... به این نسخه افزوده شده‌اند که زمان استفاده از تلگرام بیشتر با آنها آشنا می‌شوید.

 

image

 

فراموش نکنید کانال تلگرام جی‌اس‌ام را با آی‌دی GSMWebSite@ دنبال کنید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

poriya68

۱۳۹۵/۳/۲
کلا مسنجر جالبی هستش.همش نوآوری داره.چیزی که واتس اپ ازش بی بهرست

reza

۱۳۹۵/۲/۳۱
سلام آقای چمنی خسته نباشید یه سوال داشتم. من متوجه شدم که می تونیم ادیت کنیم. سوال من اینه که اکه پیامی به اشتباه تو یه گروه فرستادیم و وقتی که پاک کردیم کلا پاک میشه؟ یا نه مثل سابق همه میبینن؟ ممنون میشم اگه مثل همیشه پاسخ بدین.... خیلی ممنون وقت شما رو میگیرم...

محمدرضا

۱۳۹۵/۲/۲۷
بازم برای آیفون آپدیت داد... فکر کنم رفع باگ باشه

arash

۱۳۹۵/۲/۲۷
با همه ي اين آپديت ها باز من plusmessenger رو ترجيح ميدم