خانهاخبار
چراغ فلاش کدام گوشی از همه قوی‌تر است؟

چراغ فلاش کدام گوشی از همه قوی‌تر است؟

از وقتی گوشی‌های تلفن همراه مجهز به چراغ فلاش شدند، استفاده از نور آن به‌جای چراغ قوه همراه بسیار راهگشا شد. در این مطلب 13 گوشی هوشمند مختلف در تاریکی با یکدیگر مقایسه شده‌اند تا مشخص شود کدام یک چراغ فلاش قدرتمندتری دارد.
۱۳۹۵/۲/۲۷

اپلیکیشن چراغ قوه یکی از کاربردی‌ترین اپ‌هایی است که در گوشی هوشمند استفاده می‌شود. از آنجا که همه ما گوشی خود را همیشه به همراه داریم، استفاده از نور چراغ فلاش آن می‌تواند در تاریکی بسیار کار راه‌انداز باشد.

با پیشرفت دوربین گوشی هوشمند، چراغ‌ فلاشی که کنار آن قرار می‌گیرد نیز پیشرفته‌تر شده است. تولید نور طبیعی‌تر، افزایش برد چراغ و روشنایی بیشتر از جمله مواردی است که شرکت‌های سازنده همواره به دنبالشان هستند. اما نور چراغ فلاش همه گوشی‌ها با هم برابر نیست؛ بعضی از آنها نور بسیار ضعیفی دارند و برخی دیگر آنقدر نور قوی تولید می‌کنند که منجر به کوری موقت چشم می‌شود!

در ویدئوی زیر 13 گوشی هوشمند از برندهای معروف سونی، سامسونگ، اپل و ال‌جی از لحاظ قدرت نور چراغ با هم مقایسه شده‌اند که درنهایت گوشی‌های LG Nexus 5X ،LG G5 و Samsung Galaxy S7 edge به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آورده‌اند.

این ویدئو را تماشا کنید و نظر خود را در مورد قدرت چراغ فلاش گوشی‌های مورد آزمایش به ما بگویید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مری

۱۳۹۵/۲/۲۸
اچ تی سی عالیه جذب نورش
مدل های اچ تی سی رو با هم قیمت های خودش توی سامسونگ و اپل مقایسه کنید

alireza

۱۳۹۵/۲/۲۸
فقط حال میده وسط این خاموش روشنیا یکی با ماسک بیاد یه پخ کنه :ِِ))

حسین

۱۳۹۵/۲/۲۷
نور چراغ فلش زیاد کاربردی نیست در حالی که من تا طرح سوال رو دیدم حدس زدم که به احتمال زیاد یکی از گوشی های برند ال جی میتونه باشه چون قبلا نور فلش گوشی های ال جی رو دیده بودم

MYS5

۱۳۹۵/۲/۲۷
مگه کسی گفتن که سامسونگ بخاطر فلش،گوشی زده؟.هههه htc حتی تو نور فلش هم حریف سامسونگ نمیشه

محمد

۱۳۹۵/۲/۲۷
وقتی سامسونگ تکنولوژی هایی مثل دویل پیکسل و قابلیت فیلم برداری در تاریکی رو داره چه نیازی به فلش داره؟؟؟؟