خانهاخبار
چگونه روی نمایشگر خاموش نوت 4 یادداشت کنیم؟

چگونه روی نمایشگر خاموش نوت 4 یادداشت کنیم؟

با آمدن اندروید 6 به نوت 4 امکان یادداشت‌برداری روی نمایشگر این گوشی در حالت خاموش نیز فراهم شده است؛ ویژگی جذابی که اکنون دیگر تنها به نوت 5 تعلق ندارد.
۱۳۹۵/۲/۲۶

قبل از اینکه نوت 5 روانه بازار شود و گوی سبقت را از نوت 4 برباید، پرچمدار قبلی سری نوت سامسونگ، نوت 4، یکه‌تاز میدان بود. البته اکنون هم سامسونگ این گوشی را فراموش نکرده است و اندروید 6.0.1 مارشمالو را حدود یک ماه پیش برایش منتشر کرد.

با دریافت اندروید 6.0.1 اکنون ویژگی‌های خوب این نسخه اندروید (Doze و Google Now on Tap) به نوت 4 رسیده و در کنار آن رابط کاربری TouchWiz آپدیت شده است و به جذابیت‌های این گوشی می‌افزاید. اما آنچه این گوشی را اکنون متمایز کرده قابلیت نوت‌برداری روی نمایشگر در حالت خاموش است. این ویژگی که با نوت 5 معرفی شد اکنون راه خود را به نوت 4 نیز باز کرده است و کاربر می‌تواند در صورت نیاز بدون روشن کردن نمایشگر روی آن یادداشت کند.

این ویژگی به صورت پیش‌فرض روی نوت 4 فعال شده است، اما اگر روی دستگاه شما به دلایلی فعال نیست، می‌توانید از بخش تنظیمات و S Pen (طبق مراحل زیر) آن را فعال کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

غزل

۱۳۹۵/۸/۲۱
تو تنظیمات باید پیدا کنید

Milad _note4

۱۳۹۵/۸/۱۱
سلام من اپدیت کردم چند هفتس ولی چند روزی میشه که رد تماس خودکار شده تنظیماتشم رفتم ولی درست نشده میشه کمکم کنید.

Milad

۱۳۹۵/۶/۴
سلام. من هم چند روز پیش اپدیت کردم که بقیش خوبه الی 1 چند مورد. 1- بعضی از برنامه ها مثل تنظیمات یا دوربین دیگه مثل قبل کوچیک نمیشه با multi window . که این ناراحتی بزرگیه برای سامسونگی ها.. و مشکلاتی دیگه که اومده. درباره شارژ سریعتر باطری یه ترفندی لگم براتون .. گوشی رو که خواستین ارژ کنید 2 بار به گوشی وصل کنید یعنی بار اول برای شارژ بزنید بعد 10-15 ثانیه بکشید دوباره وصل کنید این روش باعث کالیبره شدن شارژ سریع تر از حد معمول میشه که همینجوری هم سرعتش خوبه ولی 2 برابر میشه با این روش. امتحان کنید و مثلا دوتا نیم ساعت یه بار 1 بار شارژر رو وصل کنید حساب کنید و یه بار دیگه 2 بار وصل کنید بعد همون نیم ساعت رو حساب کنید نتیجه باور نکردنی میشه. خیلی ممنون فعلا.

امیر

۱۳۹۵/۵/۲
سلام، منم مشکل شما رو داشتم. اخیرا باز یک پیام آپدیت دیگه برام اومد و من دانلود و نصبش کردم و مشکلم حل شد. من N910C دارم.

جواد

۱۳۹۵/۳/۲۶
من اپدیتش کردم. خیلی بهتر شده. سرعتش بالاتر رفته. قلمش هم روی صفحه خاموش مینویسه.