خانهاخبار
گلکسی اس 7 یا اچ تی سی 10 ؛ کدام مقاوم‌تر است؟

گلکسی اس 7 یا اچ تی سی 10 ؛ کدام مقاوم‌تر است؟

احتمال اینکه گوشی از دست شما رها شود و روی سطحی سنگی یا سرامیکی بیفتد و آسیب ببیند کم نیست. اما هیچ می‌دانید پس از چند بار افتادن، گوشی آسیب جدی می‌بیند؟
۱۳۹۵/۲/۲۶

آیا شما هم جزو افرادی هستید که گوشی مدام از دستشان می‌افتد؟ اگر این طور است، باید حتما به دنبال گوشی مقاوم باشید. در اینجا ما می‌خواهیم دو گوشی گلکسی اس7 و اچ‌تی‌سی 10 را از نظرم مقاومت در برابر افتادن روی زمین با هم مقایسه کنیم؛ پرچمدارانی که اکنون بهترین گوشی سامسونگ و HTC به شمار می‌روند. شرکت اچ‌تی‌سی همیشه به تولید گوشی‌های مقاوم و با کیفیت ساخت بالا شهرت داشته است و از طرف دیگر سامسونگ نیز ادعاهای زیادی در مورد پرچمدار خود دارد.

در این آزمایش گوشی از ارتفاع یک متری و از جهات مختلف روی زمین رها می‌شود تا مشخص شود کدام بخش‌ها آسیب‌پذیرترند و به مراقبت بیشتری نیاز دارند. با ما همراه باشید تا از نتیجه عجیب این آزمایش مطلع شوید.

 

بررسی تخصصی اچ‌تی‌سی 10 را در جی‌اس‌ام بخوانید

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (190 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
سلام
بدنه مقاومت حس برتری با گوشی خاص و شیک و مدرنhtc10 حسی که بهت میده ب هیچ عنوان اس7نمیده
اس 7 فقط تبلیغاته فقط

سعید

۱۳۹۵/۹/۲۲
منبع ذکر کنید :/

سعید

۱۳۹۵/۹/۲۲
لایک :)

Kaveh

۱۳۹۵/۸/۲۵
هاااا؟؟؟؟ سامهنگیا کجایین ببینین پرچمدارتون سوسک شد خخخخ دیگه بیشتر از این توضیح نمیدم خودتون ببینید البته اگه قلبتون ناراحت نمیشه هاااا چون که
قدر زر زرگر شناسد قدر هنگی ، هنگی

hamed

۱۳۹۵/۸/۱۵
دوستان توجه کنید
حدودا شیش ماه پیش مدیر عامل سامسوگ یکی از طراح های بزرگ شرکت سامسونگ رو اخراج کرد یک ماه بعد از اخراج همون طراح،طراح یه مصاحبه خصوصی با سایت خبری******* انجام داد و اونجا اعتراف کرد که شرکت سامسونگ روی گوشی های قیمت بالا(از s3 به بالا)یه ریز تراشه گزاشته که الان کار اون تراشرو براتون توضیح میدم:
کار اون قطعه دریافت پیام از سرور های سامسونگ است،مثلا فرض کنید شما رفتید نوت سه خریدید بعد از مدتی که نوت چهار به بازار اومد اون ریز تراشه کار خودشو نشون میده و وقتی نوت چها به بازار اومد کاری میکنه که سرعت گوشی وکیفیت باطری به مقدار کمی کاهش پیدا کنه،و وقتی که نوت پنج اومد به بازار این قطعه یکم دیگه از سرعت نوت سه کم میکنه و در نهایت گوشیرو به اندازه ای ضعیف میکنه که شما مجبورید و اجبارا باید برید مدل بالاترشو بخرید تا جیب سامسونگ پر بشه،من طرفدار هیچ برندی نیستم اما شمایی که سامسونگ میخرید بدونید و اگاه باشید که شرکت سامسونگ با نظام کثیف افزایش درآمدش چجور سر ملت کلاه میزاره،کسای که سامسونگ دارن خودشون متوجه شدن که این حقیقته و کاملا درست،اینارو گفتم تا در جریان سیاست های شرکت سامسونگ باشید،موفق باشید،