خانهاخبار
Xperia C و Xperia M فدای سری X می‌شوند

Xperia C و Xperia M فدای سری X می‌شوند

شرکت سونی قصد دارد برای تمرکز بیشتر روی خانواده اکسپریا ایکس، که جانشین سری Z این شرکت شد، تولید گوشی‌های سری اکسپریا سی و اکسپریا ام خود را نیز متوقف سازد.
۱۳۹۵/۲/۲۵

در سال‌های گذشته سیاست سونی در قابل گوشی‌های هوشمند تغییرات زیادی به خود دیده است. تولید مدل‌های متنوع در رده میانی و پایینی بازار و همچنین معرفی سالانه دو گوشی پرچمدار از سری Z، با اینکه دست کاربر را در انتخاب باز می‌گذاشت، سبب می‌شد ژاپنی‌ها تمرکز درستی بر همه محصولات خود نداشته باشند. سونی حدود 2 سال پیش روند معرفی دو پرچمدار در سال را متوقف کرد، اما عرضه گوشی‌های Z این شرکت در همه کشورها یک‌دست نبود. سرانجام در نمایشگاه MWC 2016 شاهد کنار گذاشتن Xperia Z و معرفی نسل جدید Xperia X بودیم تا فصل جدیدی برای گوشی‌های هوشمند این شرکت رقم بزند.

 

image

 

Xperia XA ،Xperia X و Xperia X Performance سه گوشی جدید شرکت سونی هستند که امید بسیاری به آنها بسته شده است. در اطلاعات تازه منتشرشده این طور آمده است که سونی می‌خواهد تا سال 2018 فقط بر سری اکسپریا ایکس تمرکز کند و حتی سرویس‌های ابری و اینترنت اشیای خود را به نام این برند عرضه کند. در همین راستا تولید سری گوشی‌های Xperia C و Xperia M این شرکت، همچون Xperia Z، متوقف خواهد شد.
حال باید دید که با تعطیلی محصولات پایین‌رده سونی، شاهد عرضه مدل‌های بیشتری از خانواده Xperia X خواهیم بود یا این شرکت سیاست دیگری برای فروش بیشتر محصولات خود در بازار اتخاذ می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

cobweb

۱۳۹۵/۳/۳
"دوست عزیز معلومه شما خیلی اطلاعاتت پایینه"
کسی که شروع جوابش اینطور هست مشخصه واقعا بی جواب مونده که شروع به حمله شخصی میکنه
شما اطلاعات تخصصی خودت رو از کانال errica grifin میگیری و بعد بقیه رو بر مبنای اون بی اطلاع خطاب میکنی؟ جدی هیچ منبع مناسبتری پیدا نکردی؟!!!
ois های گوشی ها کوچکتر هستند چون سنسور هم کوچک هست٬ این دلیل بر ضعیف بودنشون نیست! همین ois ها که برای شما خنده دار هستند ۱.۵ تا ۲ استاپ تاثیر دارند! حالا حتما باید به اندازه ۴ استاپ ۷۰-۲۰۰ اف ۲.۸ کنون و نیکون باشند تا مهر تایید شما رو بگیرند؟! کمتر باشند ارزش نداره؟!
اگر سامسونگ از eis استفاده میکنه در کمک به ois هست نه بجای ois (البته فقط برای کیفیت های پایینتر از 4k)
اینکه شما می‌خوای ماست رو سیاه نشون بدی که از خریدت راضی باشی به خودت برمیگرده
مسئله اینقدر اظهر من الشمس هست که جایی برای ادامه نیست (از قدیم گفتن کسی خواب هست رو میشه بیدار کرد. ولی کسی که خودش رو بخواب زده رو نه)

عماد

۱۳۹۵/۲/۲۹
دوست عزیز معلومه شما خیلی اطلاعاتت پایینه بنده خودم عکاس هستم و از دوربین سری آلفا سونی استفاده میکنم
image stabilization توی دوربینای حرفه ای رو شما با این ois کوچولو مقایسه میکنید؟
اصلا ois رو موبایل هارو دیدی؟
معلومه زیاد تحقیق نکردی پیشنهاد میکنم بری تو چنل errica grifin اون مقایسه steadyshot سونی با همه کارخونه های دیگه هستش
و همینطور میتونی عملکرد خنده داره OIS htc 10 رو هم ببینی
حتی سامسونگم به این موضوع پی برده و تو پرچم داره آخرش از electric stabilizer استفاده کرده

cobweb

۱۳۹۵/۲/۲۶
دوست عزیز بحث گوشی نیست کلا تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال در لیگ دیگه‌ای هست
حتی خود سونی در دوربین های سطح بالا همیشه از لرزشگیر اپتیکال استفاده میکنه و اینکه شما میگی این موضوع برات خنده دار هست دیگه برمیگرده به ارادت خاصی که به برند داری!
شما یک دوربین حرفه‌ای پیدا کن که بجای ois از الگوریتم نرم‌افزاری استفاده کنه!
من طرفدار هیچ برندی نیستم (طرفدار مصرف کننده هستم) و شما هم کمی تحقیق کنی متوجه میشی که سونی ظاهر شیک رو به کاربردی بودن ترجیح داده

عماد

۱۳۹۵/۲/۲۶
سونی همیشه تابستون گوشیاش میاد بیرون

عماد

۱۳۹۵/۲/۲۶
این حرف دیگه خنده دار شده،سونی بهترین لرزشگیر رو داره که لرزشگیر بقیه اصلا باهاش قابل مقایسه نیستن
steadyshot سونی سه برابر بهتر از ois کارخونه های دیگه عمل میکنه که باعث بزرگ شدن دوربین و ضخامت و حاشیه بالای موبایل میشه
کافیه یکم تحقیق کنی