خانهاخبار
انتشار اپلیکیشن واتس اپ برای ویندوز و مک

انتشار اپلیکیشن واتس اپ برای ویندوز و مک

سرویس پیام رسان WhatsApp، که هم اکنون بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در جهان دارد، اپلیکیشن دسکتاپ خود را برای استفاده کاربران در سیستم عامل‌های ویندوز و مک منتشر کرد.
۱۳۹۵/۲/۲۲

16 ماه پس از عرضه نسخه وب پیام‌رسان WhatsApp، امکان استفاده از این سرویس روی کامپیوترهای شخصی نیز میسر شده است. واتس‌اپ شب گذشته اپلیکیشن دسکتاپ خود را برای استفاده در سیستم عامل‌های ویندوز 8 و OS X 10.9 به بالا منتشر کرد تا کاربران بتوانند از این سرویس روی پلتفرم‌های بیشتری استفاده کنند.

پس از نصب اپلیکیشن دسکتاپ واتس‌اپ، لازم است کد QR داده‌شده را با گوشی اسکن کنید؛ به این ترتیب تمام پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های وارده درکامپیوتر شما نمایش داده می‌شود و امکان پاسخگویی به آنها نیز فراهم می‌گردد.

 

image

 

در حال حاضر سرویس پیام‌رسان WhatsApp بیش از 1 میلیارد کاربر فعال در جهان دارد که تاکنون می‌توانستند روی سیستم‌ عامل‌های اندروید، iOS، بلک‌بری، ویندوز فون و حتی سیمبین از آن استفاده کنند. شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این که واتس‌اپ می‌خواهد به‌زودی امکان مکالمه تصویری و استفاده از دو شماره روی یک گوشی را به اپلیکیشن خود اضافه کند؛ حرکتی که می‌تواند فاصله واتس‌اپ را با رقیبان بیش از گذشته افزایش دهد.

دانلود WhatsApp برای سیستم عامل ویندوز

دانلود WhatsApp برای سیستم عامل مک

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهرداد

۱۳۹۵/۲/۲۴
خیلی ابتدایی هست!
هستش فکر کنم "مرورگر" هست!!
فونتش هم نمیشه تغییر داد!
فونتش arial هست! yuck

poriya68

۱۳۹۵/۲/۲۴
پس سیستم عامل محبوب ( ویندوز 7 ) چی ..؟؟؟