خانهاخبار
ابعاد آیفون 7 با آیفون 6 اس برابر است

ابعاد آیفون 7 با آیفون 6 اس برابر است

ابعاد و اندازه آیفون‌های اپل همیشه برای این شرکت اهمیت داشته است. اپل همواره تلاش کرده است ضخامت و ابعاد دستگاه‌های خود را کاهش دهد، اما به نظر می‌رسد که در iPhone 7 این اتفاق نخواهد افتاد.
۱۳۹۵/۲/۲۱

با معرفی iPhone SE، حرف و حدیث‌های زیادی در مورد ابعاد و اندازه این گوشی جدید به میان آمد. خیلی‌ها معتقدند که 4 اینچ اندازه مناسبی برای گوشی امروزی نیست، اما دسته دیگر نظرشان این است که گوشی خوش‌دست‌تر شده.

آیفون بعدی اپل دوباره به نمایشگر 4.7 اینچی بازمی‌گردد؛ اندازه‌ای که مورد قبول اکثر کاربران قرار گرفته است. اما آنچه این بار در موردش بحث می‌شود ابعاد و ضخامت بدنه دستگاه است. تصویر شماتیکی که از بدنه iPhone 7 به بیرون درز کرده مشخص می‎کند که آیفون بعدی اپل 138.30 میلی‌متر طول، 67.12 میلی‌متر عرض و 7.1 میلی‌متر ضخامت دارد. به این ترتیب ابعاد آیفون 7 با آیفون 6اس برابر خواهد بود و نباید منتظر باشیم گوشی هوشمند اپل باریک‌تر شود.

 

image

 

درحالی که اپل همواره تلاش کرده است ضخامت و وزن دستگاه‌های خود را کاهش دهد، بسیاری از کاربران راضی‌اند که به شرط داشتن باتری پرظرفیت‌تر، آیفون ضخیم‌تری داشته باشند. همچنین شایعاتی به گوش می‌رسید درباره این که اپل برای باریک‌تر کردن گوشی خود قصد دارد جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در آیفون 7 حذف کند، اما در خبرهای جدید این شایعه رد شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۲/۲۲
پس SE آزمایشی بوده.اپل از این کار ضرر می کنه مگه این که + هم بزنه.اینو یادتون نره