خانهاخبار
رندر چهارمین نسل از پرچمدار موتورولا: Moto X

رندر چهارمین نسل از پرچمدار موتورولا: Moto X

تصاویر جدید از ظاهر نسل چهارم موتو ایکس پرده برداشته‌اند. به نظر می‌رسد این گوشی به دوربین بزرگ برآمده و سنسور اثر انگشت مجهز باشد.
۱۳۹۵/۲/۲۰

در فاصله یک هفته مانده به رونمایی نسل چهارم موتو G، اطلاعات آن افشا شده است، اما موتو X، پرچم‌دار موتو، هنوز ناشناخته مانده. با وجود این خبرهایی از ظاهر دستگاه فاش شده است.

 

image

 

طرح‌هایی که سال گذشته به بیرون درز کردند، اخیرا با همکاری Evleaks و خبرگزاری‌های دیگر به رندرهایی با جزئیات بیشتر تبدیل شده‌اند.

گوشی‌ای که در این تصاویر دیده می‌شود بزرگ است و دوربین دایره‌ای و برآمده بزرگی پشت آن دیده می‌شود که از نمای کنار هم کاملا مشخص است. داخل دریچه دوربین دو سوراخ دیده می‌شود که یکی برای فوکوس اتوماتیک لیزری و دیگری فلاش دوربین دوگانه است. زیر لنز دوربین هم نوشته شده: Moto.

به نظر می‌رسد که بریدگی‌ای برای اسپیکرها و چند حفره برای شارژر زیر گوشی تعبیه شده است. سمت راست گوشی سه دکمه فلزی وجود دارد که برای کنترل صدا و روشن/خاموش کردن هستند. جلو دستگاه همان سنسور اثر انگشتی دیده می‌شود که در موتو G4 پلاس دیده می‌شد. دو طرف آن هم دو سنسور مادون قرمز به چشم می‌آید.

یکی از رندرها طرح رنگارنگی در پشت گوشی با لوگوی Droid، و تیک Verizon بالای سنسور اثر انگشت را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که همکاری موتورولا و لنووو با ورایزن ادامه خواهد داشت و نسل چهارم موتو X یک گوشی Droid برای این اپراتور خواهد بود.

بر اساس گزارش WSJ، موتو X احتمالا در ماه ژوئیه رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)